Jump to content

Vrouw


Mr.Umberto

Recommended Posts

Wie is eigenlijk die vrouw in die bikini op de voorkant van het spelhoesje?

Het is volgens mij geen personage die daadwerkelijk in GTA: Vice City voorkomt. Overigens wil het ook niet zeggen dat iedereen op de voorkant van het hoesje daadwerkelijk in het spel zitten. Op de cover van GTA: San Andreas zie je bijvoorbeeld ook een vrouw die helemaal niet voorkomt verder. Ik vermoed overigens dat dit gewoon is gedaan voor de aankleding van de voorkant. Eventueel kun je nog op deze pagina kijken, waarop je de personages die in Vice City meespelen ziet. Ik zie echter geen personage die overeenkomt met de vrouw op de voorkant, dus hoogstwaarschijnlijk is het gewoon een willekeurig iemand, zonder achterliggende reden/gedachte.

Link to comment
Delen op andere websites

De vrouw op de voorkant in de bikini komt helaas niet in het spel voor. Het is inderdaad puur voor de aankleding van het hoesje, vanwege het feit dat Miami natuurlijk een mooie, zomerse plaats is met mooie meiden in bikini's. Het moet natuurlijk weer een 18+ look krijgen, hé. Tevens kun je als skin óók op de Playstation 2 een vrouw hebben, door middel van het gebruiken van cheats. Ik weet zo snel niet welke cheat, maar het is wel een andere vrouw als op de cover van de hoes.

Link to comment
Delen op andere websites

De vrouw op de voorkant in de bikini komt helaas niet in het spel voor. Het is inderdaad puur voor de aankleding van het hoesje, vanwege het feit dat Miami natuurlijk een mooie, zomerse plaats is met mooie meiden in bikini's. Het moet natuurlijk weer een 18+ look krijgen, hé. Tevens kun je als skin óók op de Playstation 2 een vrouw hebben, door middel van het gebruiken van cheats. Ik weet zo snel niet welke cheat, maar het is wel een andere vrouw als op de cover van de hoes.

Die cheat bestaat er inderdaad.

Er is er één van Candy Suxx (IWANTBIGTITS) en van Mercedes Cortez (FOXYLITTLETHING) maar dit zijn personages die ook echt voortkomen in het spel. Zoals je ook een cheat hebt voor de skin van Diaz, Lance, Ken, Phil, ...

Niets speciaals dus.

Edit: je kan ook met de cheat 'STILLLIKEDRESSINGUP' veranderen van skin, dan verander je in een willekeurige ped volgens mij.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...