STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) In phil's trailer hangt een poster van soldiers of misfortune. en ik was eens aan het rijden in gta 3 bij het vliegveld in de buurt en daar heb je van die grote reclameborden, en ja hoor daar hangt in het groot ook zo'n poster. en als je naar de parkeergelegenheid(vliegveld) gaat van gta3 dan heb je een wachthokje bij de ingang van het parkeerterein met nog een poster die ook in Phil's trailer hangt!!! namelijk die met de vrouw in witte bikini, met de tekst fun baqs. Dit zijn nou van die kleine dingetjes die je het spel bezighouden om toch steeds weer iets te ontdekken!!!!!! Bewerkt: 29 december 2004 door STASKO Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Dat er maffe posters hingen in Phils trailer wist ik, maar niet dat ze ook te zien waren in GTA III. Even terzijde, misschien kan je al je bevindingen beter in het Topic GTA Vice City jokes zetten (klik hier), in plaats van voor elke nieuwe vondst een nieuw topic aan te maken. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ehmmm... Bestudeer jij soms 'kleine dingetjes', maar is wel tof! Reageren
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Ik denk dat er nog genoeg uit Vie city te halen valt. aan kleine grapjes!!!! Bewerkt: 31 december 2004 door STASKO Reageren
gangster Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 vet nog niet gezien :o maar ik heb gta 3 niet geinstalleerd en hoop dat er nog meer is van zoon grapjes Reageren
STASKO Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Vast wel dus blijf zoeken!!!! Reageren
Baffie Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Daar staat op over een stel soldaten: They left together, they came back in pieces. Vertaling Zij vertrokken tesamen, zij kwamen terug in stukjes. Maar volgensmij was die al lang bekend. Reageren
STASKO Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Het kan bekend zijn maar nog lang niet bij iedereen, Maar dat van de tekst was mij nog niet bekend!! leuke easter egg. Reageren
Na$! Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ik kende hem ook nog neit maar wel grappig :lol: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 They left toghethere and cam back in pieces, dat heeft iets te maken met een reclame op VROCK Reageren
STASKO Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Hmmmmm een combinatie met de rock zender,,,,,het word ook steeds uitgebreider .Die easter egg. Reageren
Baffie Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Als je die ook even uit wilt leggen, ik zou niet weten wat voor link daartussen zit. Ik luister heel vaak V-ROCK, maar dat heb ik er nog nooit ingehoord. Reageren
STASKO Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ik heb het ook nog nooit gehoord maar ik luister dan ook meestal niet naar de reclame. Reageren
gta-gamer Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Phil komt ook voor in GTAIII Reageren
STASKO Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Phil kmt iik voor in gta3?? ik heb dat spel al in de oertijd van zijn bestaan uitgespeeld, maar moet je een missie met hem doen?? Want waar kom je hem tegen?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.