Jump to content

Phil's trailer secrets!!!!!!!!

STASKO

Recommended Posts

Je moet zijn legerkampje beschermen tegen een inval van wat gangsters in GTA III. Na die missie beweert hij ook dat hij zijn arm in Vietnam is verloren (de opschepper :lol: ).

Zijn terrein kan je vinden in het meest noordelijke puntje van Staunton Island, het is te herkennen aan de geparkeerde Barracks OL.

Delen op andere websites

Phil komt in alletwee de spellen voor.

Want bij vice city heb j een missie dat hij ze arm eraf heeft geblzen en dat jij hem naar het ziekenhuis moet rijden

In gta 3 is hij er ook weer maar dan ouder en met 1 arm

Delen op andere websites

Erg vreemd, GTA-vc is later uitgekomen dan GTAIII en toch is Phil in GTA III ouder dan in VC. Trouwens ik heb ook wel eens ergens gelezen dat Phil in GTA3 z'n linkerarm erafblaast en in GTA-vc z'n rechterarm. Klopt dat of verliest hij in beide gta's dezelfde arm?

Delen op andere websites

Jongens, dit is gezwets. Die arm bij Romero's en de arm van Phil hebben absoluut niets met elkaar te maken. Om te beginnen ligt die arm er al vanaf het begin van het spel, en bovendien is het vreselijk vergezocht.

GTA VC speelt zich af vòòr GTA III (voor de zoveelste maal <_< ). Dus in GTA VC blaast hij zijn eigen arm eraf, en in GTA III (dat is dus later), is hij hem nog steeds kwijt. Hij zegt hier dat hjij hem is kwijtgeraakt in Vietnam, maar in GTA VC vertelt Cam Jones je dat hij betwijfelt of Phil überhaupt wel in het leger gezeten heeft. Oftewel: Phil schept gewoon op.

Over de linker en rechterarm; Volgens mij verschilt de arm die hij eraf blaast in het filmpje van diegene die hij kwijt is zodra hij naast je in de auto zit. Ik ga nu even kijken of ik die savegame nog heb, en zo ja, dan controleer ik dit even.

In GTA III is hij zijn linkerarm kwijt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...