Jump to content

Graduation VS Curtis !

Only GrandTheftAuto

Wie verkoopt meer albums ?  

24 leden hebben gestemd

1. 1. ...

• 50 Cent !
      8
    • Kanye West !
      15

Recommended Posts

Geplaatst:

Op 11 september zijn de album's van Kanye West & 50 Cent uitgekomen.

Ze zeggen allebij dat hun album het beste zal worden verkocht. :7

Ook heeft 50 cent gezegt dat hij stopt met muziek maken als hij minder verkoopt dan Kanye West.

Wie denk jij dat wint met het verkopen van de album's?:cya:

Geplaatst:

Ik denk dat Kanye West beter gaat verkopen. Ik vind hem een veel betere rapper en veel mensen die ik ken ook (ik weet niet hoe dat zit met de rest van de wereld).

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat Kanye West beter gaat verkopen. Ik vind hem een veel betere rapper en veel mensen die ik ken ook (ik weet niet hoe dat zit met de rest van de wereld).

Word, meer kan ik er niet aan toevoegen. :7

BTW ik ga Graduation kopen, niet Curtis.

@ hierboven: Ik vind Stronger van Kanye ook wel goed.

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Zowieso ben ik niet echt een grote fan van East Coast. Meestal zou ik dan toch Curtis kiezen, omdat hij toch wel bekend staat met goeie nummers. Dit keer ga ik voor Kanye, want die heeft dit keer echt een top-album gemaakt, zitten wel goeie nummers tussen namelijk :)

Geplaatst:

Het maakt mij in ieder geval niets uit. Ten eerste is rap totaal niet mijn smaak. Helemaal niet het soort van "wannabe-gangster-rap". 50 Cent en Kanye West vind ik beiden helemaal niks aan. Ten tweede, ik weet dat er niet over gesproken mag worden, maar is heel die muziekindustrie niet ingeklapt nadat het download-concept goed ontdekt werd? Iedereen download toch nummers die ie leuk vind? Artiesten/platenmaatschappijen moeten dat gewoon eindelijk eens in gaan zien en een oplossing bedenken. Bijvoorbeeld dat ze niet zo afhankelijk zijn van hoe goed hun muziek verkoopt en dat ze gewoon een ander hoofdinkomen hebben. Een artiest is echt niet elke dag 8 uur bezig met een nummer van 4 minuten hoor...

Geplaatst: (bewerkt)

Graduation van Kanye West gaat zeker meer verkopen. Stronger en Can't Tell Me Nothing zijn twee zalige nummers van zijn album. Good Life met T-Pain is ook een van men favoriete van zijn album, en de rest is ook wel oke. Ben zowiezo al grote fan van Kanye, en 50 moet ik niets van.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Kanye gaat er meer verkopen, dat weet ik zeker. Ik heb ze eigenlijk alle 2 gekocht maar Gradu vind ik echt wel een topper! :tu: Curtis vind ik maar matig. 50 Cent heeft al betere liedjes gemaakt hoor. Ik kies dus voor Graduation.

Geplaatst:

Ik denk eigenlijk wel zeker dat Kanye West meer gaat verkopen.

Aangezien 50 cent lang niet zo populair meer is :N

Geplaatst:

Kanye West en 50 Cent zijn eigenlijk 2 heel verschillende rappers.

Ik denk dan Kanye West ook nog wel een redelijk film carriere zou kunnen maken. :cya:

Maar uiteindelijk denk ik dat 50 Cent toch meer album's zal verkopen. :cya:

Geplaatst:

Nee, Kanye West is een hele populaire rapper op dit moment. 50 Cent niet meer zoals vroeger :N. Ik denk dus dat Kanye West het gaat winnen :Y

Geplaatst:
Ik hoop dat Kanye wint. 50 Cent vind ik niks aan, en Kanye West verdiend 't meer.

Ja inderdaad 50 cent is als zo rijk..

Kanye west ook wel maar wat ik al zij hij verdiend het echt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...