Blue Yoshi 97 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Hmmmm...lastig. Ik was altijd al een Die-Hard Kanye West fan, maar de laatste tijd niet meer zo (Na Late Registration). Heel lastig. College Dropout vind ik zeker weten het beste Album ooit, maar 50 Cent heeft me daar leuke nummers af en toe... Ik kan niet kiezen. U_U Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik hoop dat Kanye wint. 50 Cent vind ik niks aan, en Kanye West verdiend 't meer. Ja inderdaad 50 cent is als zo rijk.. Kanye west ook wel maar wat ik al zij hij verdiend het echt Dus jij vind Kanye beter omdat hij minder rijk is dan 50 Cent vaag. Ik ben voor 50 Cent omdat ik Kanye to soft vind. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik hoop dat Kanye wint. 50 Cent vind ik niks aan, en Kanye West verdiend 't meer. Ja inderdaad 50 cent is als zo rijk.. Kanye west ook wel maar wat ik al zij hij verdiend het echt Dus jij vind Kanye beter omdat hij minder rijk is dan 50 Cent vaag. Ik ben voor 50 Cent omdat ik Kanye to soft vind. Nee maar Kanye vind ik zoiezo al beter En ik vind 50 cent al rijk genoeg.. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 50 Cent ! , denk ik , moeilijke keus Kanye West ik ook goed Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik hoop dat Kanye wint. 50 Cent vind ik niks aan, en Kanye West verdiend 't meer. Ja inderdaad 50 cent is als zo rijk.. Kanye west ook wel maar wat ik al zij hij verdiend het echt Dus jij vind Kanye beter omdat hij minder rijk is dan 50 Cent vaag. Ik ben voor 50 Cent omdat ik Kanye to soft vind. Mee eens.. Kanye lijkt soms een watje.. In zijn tekst zul je nooit iets over over geweld ofzo. Niet dat dat in elke tekst moet maar het geeft vaak wel een soort ander gevoel. Maar Kanye is opzich ook wel redelijk goed. Al vond ik zijn vorige album beter. Reageren
LBG Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Ik hoop dat Kanye wint. 50 Cent vind ik niks aan, en Kanye West verdiend 't meer. Ja inderdaad 50 cent is als zo rijk.. Kanye west ook wel maar wat ik al zij hij verdiend het echt Dus jij vind Kanye beter omdat hij minder rijk is dan 50 Cent vaag. Ik ben voor 50 Cent omdat ik Kanye to soft vind. Mee eens.. Kanye lijkt soms een watje.. In zijn tekst zul je nooit iets over over geweld ofzo. Niet dat dat in elke tekst moet maar het geeft vaak wel een soort ander gevoel. Maar Kanye is opzich ook wel redelijk goed. Al vond ik zijn vorige album beter. Ik vind het juist goed dat het niet allemaal over geweld gaat. Rappers als Kanye West, Talib Kweli en Mos Def bewijzen dat ECHTE en serieuze onderwerpen ook goede (en meestal betere) rap kunnen opleveren. Zo ook met Chamillionaire, hoewel hij vaak op het randje zit van de typische geld, auto's en vrouwen rap terwijl hij daar zelf zo tegen is. Hij zegt zelf ''The music is getting lame, the people in it the same, the house, the car, the stripper, the only thing in the frame.'' Maar ook ''If being rich is bad for my health, then baby I'ma be ill forever.'' Maar Kanye heeft dus inderdaad meer verkocht en arme Curtis moet volgens zijn belofte stoppen met zijn solo-carriere. Bewerkt: 24 september 2007 door LBG Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 50 cent lijkt zich niet aan zijn belofte te houden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 50 cent wat hoop ik zo dat hij de draad weer goed oppakt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik vind Ayo Technology en Stronger allebei goeie nummers. Het onderwerp van beide nummers is typisch voor de artiest. Kanye West heeft elke keer heel andere melodieën dan andere rappers, die je toch een beetje goed laat voelen, terwijl 50 Cent weer een beat heeft die zich de hele tijd herhaalt in het liedje, maar je toch weer zo'n gevoel geeft van een lekker vloeiend doorlopend liedje. Ik ben neutraal dus Reageren
Yohan Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 50's populariteit is gedaald, en Kanye maakt meer muziek die iedereen een beetje aanspreekt, hij raakt dus een bredere doelgroep. Ik vind Curtis echter een goed album, en Graduation moet ik nog checken. Reageren
Yohan Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 50's populariteit is gedaald, en Kanye maakt meer muziek die iedereen een beetje aanspreekt, hij raakt dus een bredere doelgroep. Ik vind Curtis echter een goed album, en Graduation moet ik nog checken. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 50 Cent heeft dit gewoon afgekeken van Total Roef. Wat een wannabe. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 50 Cent heeft dit gewoon afgekeken van Total Roef. Wat een wannabe. Mischien moeten ze een keer een nummer samen opnemen. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Wij houden meer van 50 Cent Hè hè, eindelijk een overwinning voor 50 Cent. Zijn nieuwe album verkocht het beste in Europa en versloeg hiermee eindelijk rivaal Kanye West.Het album van rapper 50 Cent staat op één in Europa. West won met zijn plaat 'Graduation' van 50 Cent in Amerika en Groot-Brittannië. Beide albums verschenen op 11 september. Kennelijk is 50 Cent's muziek populairder in Europa. West pakte zelfs niet de tweede plek. Die werd ingenomen door Manu Chao's 'La Radiolina'. Kanye moest het doen met een derde plaats. Vorige maand sloot 50 Cent een weddenschap af met zijn concurrent. De gangsta rapper riep dat hij zou stoppen met het maken van platen als West beter zou verkopen. Inmiddels heeft hij die uitspraak al wat versoepeld, hoewel niet duidelijk is wat hij nu heeft besloten. Bewerkt: 27 september 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.