tjoef Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Hoe moet je GTA SanAndreas uninstallen?? Ik heb wat problemen met het spel dus ik ga het even helemaal opnieuw er op zetten! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Hoe moet je GTA SanAndreas uninstallen?? Ik heb wat problemen met het spel dus ik ga het even helemaal opnieuw er op zetten! Ik raad je aan dit via het configuratiescherm te doen. Klik op de groene knop start helemaal links. Ga dan naar 'configuratiescherm' en dan naar 'software'. Je moet dan even wachten op de lijst die wordt samengesteld en je krijgt even later een volledige lijst met de geïnstalleerde software op je PC. Zoek 'GTA: San Andreas' op en klik op 'verwijderen'. Als het goed is, zal GTA dan volledig verwijderd worden. Natuurlijk kan het ook gewoon via de autorun, dit doe je door je DVD in de speler te steken en te wachten op het menu dat dan verschijnt. Kies daar dan voor 'uninstall GTA: San Andreas', al is het mijns inziens het beste GTA te verwijderen via het configuratiescherm. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 ga naar START>PROGAMMA`S>ROCKSTARGAMES>EN DAN UNINSTAL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.