Kinzorro Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) Hey jongens, Ik heb een erg belangrijke MSN-gesprek gekregen van een vriend van me alleen het is in een type (XML) die mijn PC niet herkent. Kan iemand mij helpen deze te ontcijferen door een of andere programma? Ik snap er namelijk echt niks meer van. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt, -Y- Bewerkt: 13 september 2007 door Kinzorro Reageren
Preddy Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) Probeer het eens te openen met je internet browser, bij mij werkt zowel Internet Explorer als FireFox om zo'n bestandje op een normale manier te lezen. Dit doe je door ofwel op het bestandje rechtermuisklik > openen met te doen, of in een geopende browser control + o te drukken en dan het bestandje opzoeken. Bewerkt: 13 september 2007 door Preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.