Visser23 Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 ik heb eenvraag Hoe heet dat programma wat je kan downloaden voor te zien of je alle horshoe's, photo oppertunities en hidden sprays je hebt? Waar kan ik het downloaden? Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 ik heb eenvraagHoe heet dat programma wat je kan downloaden voor te zien of je alle horshoe's, photo oppertunities en hidden sprays je hebt? Waar kan ik het downloaden? Dat programma heet de San Andreas Mission Analyser, afgekort SAMA en is hier te downloaden. Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 ok alleen het is een RAR bestand hoe pak ik die uit? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 ok alleen het is een RAR bestand hoe pak ik die uit? .Rar bestanden pak je uit met programmatjes als WINrar en Winzip, Winrar word meestal gebruikt bij het uit en inpakken van bestanden. Hier kan je een trial vinden, als die is afgelopen zal er afentoe als je WINrar aan hebt staan een venstertje komen, de trial is 40 dagen geldig : Winrar Trial Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Je zou ook WinAce kunnen gebruiken. Het is gratis (geen trial!) en je kunt er zoal .rar als .zip bestanden mee uitpakken/ inpakken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.