Jump to content

Maken van een Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil gewoon een normale sig van 2 plaatjes maken alleen wilt het niet zo lukken... Iemand tips?

Bij Imageshack krijg ik hele kleine plaatjes... Heb ik dus niets aan..

Dit plaatje is degene die ik als sig probeer te krijgen..

Als iemand dat voor me zou willen doen ;) Dankje.

post-42056-1189764528.jpg

post-42056-1189764731.jpg

Geplaatst:

Gewoon een document in Paint of PhotoShop maken van 500*150 en dan plakken :)

Ik kan het ook wel even voor je doen, moet er dan nog een text of iets anders bij?

En zo ja, hoe dan?

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Gewoon een document in Paint of PhotoShop maken van 500*150 en dan plakken :)

Ik kan het ook wel even voor je doen, moet er dan nog een text of iets anders bij?

En zo ja, hoe dan?

Beste,

Bedankt dat je het voor me wil doen..

Het moet gewoon een sig worden die een beetje breed is.. <------->

Hij moet gewoon voldoen aan de forum-regels..

En ik zal graag de tekst: "Durf jij je kind nog alleen in de speeltuin te laten?"

Als dat niet kan, doe maar niet ;)

Groet,

Verrity

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is/was niet al te lastig :)

verrity.jpg

Als je dat zwart aan de randen van de plaatjes niet mooi vind moet je het even zeggen, ik heb er ook nog een mét rand en zonder dat zwart ;)

@M4X:Bedankt :)

Tip: Je kan ook de link van een plaatje vinden door rechtermuisknop op het plaatje->Eigenschappen en dan staat hij bij Adres (url) :)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Zo netjes xD

Hoe krijg ik mnu in me sig xD

Gewoon even de code hieronder in je handtekening plaatsen. Je handtekening vind je bij Lid Menu -> Instellingen en dan staat hij links onder het kopje 'Persoonlijk Profiel'.

[img=http://i184.photobucket.com/albums/x123/galiorix/verrity.jpg]

Plak beide plaatjes in een groot genoeg bestand met de toetscombinatie Control+L en dan verplaatsen. Als je een plaatje selecteert krijg je de mogelijkheid om hem te verplaatsen. ;)

Geplaatst:
Plak beide plaatjes in een groot genoeg bestand met de toetscombinatie Control+L en dan verplaatsen.

welke betsand :?

Gewoon een willekeurig bestand wat je zo aanmaakt door Bestand-->Nieuw en dan een goede grote. Anders komt niet alles van die 2 plaatjes in beeld en als je ze dan wil verplaatsen omdat iets buiten beeld valt, de rest van het plaatje weg is :cab:

Geplaatst:

t lukte niet ik heb t eff op een andere manier geprobeerd ik heb ze aanmekaar over mekaar geplakt met paint opgeslagen en daarna geopend met het andere programma maar toch bedankt voor de hulp :tu:

grotjes jens

Geplaatst:

Verrity, als je iets wil laten doen wees dan in het Aanvraag forum van het Graphics gedeelte. Dit hoort hier eigenlijk niet te staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...