Jump to content

ea SKATE

word skate het helemaal?  

20 leden hebben gestemd

1. 1. SKATE word een succes?

• ja tuurlijk
      8
    • ja zal mischien wel iets worden
      9
    • nee denk het niet
      2
    • nee tuurlijk niet
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

het is aan julie

en graag een beetje comentaar waarom

het een goed game of slecht game word

voor alle duidelijkheid het gaat over ea SKATE de game dus

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Ik denk dat dit een grote concurentie voor Tony Hawk gaat worden.

Het grote verschil is dat dit heel realistisch gaat worden en je ook echt wat moet doen voor bijv. springen.

Geplaatst:

Ik hoop dat het wat realistischer wordt. Tony Hawk Pro Skater 2 vond ik het beste qua realisme. Nu vind ik dta het nogal uitgemolken wordt en het niet meer ene skatebaordspel is maar meer gewoon een game met skateboards. Highscores en vette tricks uithalen is leuk, maar alleen als je je stats laag zet (en soms nog cheats) dan heb je een beetje een echt effect.

Ik denk dat SKATE veel beter wordt dan de Tony Hawks games van anno 2007. De camera maakt alles nog mooier.

Geplaatst:

Ik denk wel dat het een goede concurrent gaat worden van de TH reeks.

Maar of die ook meer verkocht zal worden is nog maar de vraag.

De beelden zien er tot nu toe wel mooi uit. :cya:

Geplaatst:

Ik moet jullie eerlijk bekennen, ik ben geen liefhebber van Skate games of movies of wat dan ook.

Sterker nog, het boeit me niet echt zoveel, ik speel liever oorlog games, zoals Battlefield 2, of COD etc.

Geplaatst:
Skate? dat spel kan ik nog niet :N

Geef mij maar gewoon lekker de TH reeks :tu:

hier de website bekijk filmpjes op media:www.ea.com/skate

• 3 weken later...
Geplaatst:

amai mensen, ik moet jullie toch zeggen: Skate is ongelofelijk veeeeel leuker en zaliger om te spelen dan de TH reeks want er zit ingebouwde tutorial functie MET tekeningen hoe jij tricks moet doen en het is buitengewoon zalige spel

Geplaatst:

Ik heb de demo van skate en TH gedownload voor ps3.

Skate demo heb ik al 4 uur gespeeld, TH demo pas 20 minuten.

Skate vind ik vooral de gameplay veel leuker. Zo moet je met de linker stick je lichaamsbeweging bepalen en met rechter stick kan je skatebord besturen. Zo moet je bij een trucje niet zoals bij TH een knopje indrukken, je moet het zelf met sticks bepalen.

Echt leuk om te doen vind ik, ik denk ook dat dit een hele grote concurrent van TH gaat worden.

Geplaatst:

de killer van de GTA! GTA-killer bedoel ik dus :puh:

ja inderdaad dat klopt met de linker en rechtersticks om te bepalen van lichaam en skateboard apart maar leukste vind ik is de freeroamen maar ook voorbeeld hard botsen tegen auto en dan soms krijg jij een schema van wat er allemaal gebroken is ^^ ik heb tot nu toe al met hoofd 12x gebroken ^^ ik lach me echt rot!

Geplaatst:

Het spel is wel zaliger dan TH, alleen spijtig dat er geen slow-motion functie in zit, die vind ik zalig. Maar toch een top game (alleen zijn sommige opdrachten wel rot moeilijk :/)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...