kelwin Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 bestaad er een hogere versie van de n00bmode Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Hoe bedoel je? De nieuwste versie is de 'Noobmode 2.0'. Deze kun je >hier< downloaden. Nieuwere versies van de noobmode zijn er niet. Als je iets anders wilt, kun je naar een andere 'trainer' zoeken. >hier< vind je een heleboel trainers. Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) bestaad er een hogere versie van de n00bmode De laatste versie van de n00bmode is V2 en die is gewoon te downloaden in de Downloads database van gtagames. Een hogere is er niet nee... Je zal het met deze moeten doen. Edit: Arrrrrghhhhh FD Bewerkt: 14 september 2007 door Dizzee Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Ik had ook nog een vraag over de n00bmode: Ik heb hem gedownload en geïnstalleerd, maar dan sluit San Andreas zich af tijdens het laden van de Savegame (ik heb hem al verwijdert met behulp van mijn backups ) Maar is de n00bmode dan alleen voor V1 ofzo? Sorry als dat ergens stond, ik heb het dan niet gezien. En ik heb al veel met V2 gemod maar geen bugs hoor v2 Savegames doen het goed bij mij, dus ik weet zeker dat ik echt V2 heb Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 maar dan sluit San Andreas zich af tijdens het laden van de Savegame Daar zit het probleem. De n00bmode vervangt namelijk (onder andere) het bestand 'main.scm' en als die vervangen wordt, moet je vrijwel altijd een nieuw spel ('new game') beginnen. Je oude savegames zullen het dus niet doen met de n00bmode, maar er is hier wel een 100% savegame voor de n00bmode te downloaden. Zorg ervoor dat je wel een back-up maakt van de bestanden, zodat je later weer met je eigen spel en savegame kunt spelen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Hé da's leuk Ik heb San Andreas voor de een of andere reden 2 keer op mijn PC staan, dus 1tje kan ik als n00bmode gebruiken, en de anders als NON-n00bmode Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.