erwinv Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 als ik hem opstart. dan geef ie zwart beeld.. en dan start het spel zeg maar zelf niet op! dus na het connecten krijg ik zwart beeld! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Je hebt een probleem met SA:MP of met MTA? Het zijn twee verschillende multiplayer mods, ietwat verwarrend dus. Laat ik eerst een mogelijke oplossing voor SA-MP geven. Op deze pagina zie je een hoop problemen met mogelijke oplossingen. Start SA-MP niet op, wees dan zeker dat je geen mods hebt in San Andreas. Daarnaast zou je kunnen proberen het bestand 'd3d9.dl' te verwijderen uit je GTA San Andreas folder. Voor MTA geldt eveneens dat je geen mods moet hebben, dus mocht je deze wel hebben, dan kan dat een mogelijke oorzaak zijn. Daarnaast zou je even kunnen kijken op deze pagina, weer veel problemen worden besproken. Zorg er overigens voor dat je de juiste folder hebt geselecteerd waar GTA: SA staat, dit kun je instellen tijdens de installatie van MTA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.