Jump to content

Homemade RC car

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Persoonlijk vond ik de radiobestuurbare wagens altijd brakkig, ze waren van kunstof en zagen er nooit goed uit (teminste niet onder de 300 euro) dus dacht ik: waarom niet een van mijn modelauto's ombouwen tot een RC auto. dit heb ik dus gedaan en dit is mijn resultaat:

imag0136gu9.jpg

imag0137zb9.jpg

imag0139qr8.jpg

imag0138wm7.jpg

wat heb ik gebruikt:

soldeerbout

lijmpistool

schroevendraaiers

regelbare voeding (voor te testen want ik heb nergens volle battereien liggen

dunne elektriciteits draad.

hoelang heb ik er aan gewerkt: 5 uur (meestal denken en proberen)

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

mooi gedaan zeker een applaus ja , maar dan nog iets , hoe hard kan ie ? , want een vriend heeft die ook namelijk en die voert zulke dingen op en geeft er veel geld uit , die gaat nu zeker 60/80 km p/u.

veel plezier met je auto(tje:puh:)

Geplaatst:
mooi gedaan zeker een applaus ja , maar dan nog iets , hoe hard kan ie ? , want een vriend heeft die ook namelijk en die voert zulke dingen op en geeft er veel geld uit , die gaat nu zeker 60/80 km p/u.

veel plezier met je auto(tje:puh:)

*fluit* goed zo(KUTGW) klap klap, i love rc cars, :klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap: en hij ziet er nog eens mooi uit!!!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Geplaatst:

Netjes :) Wat is de schaal van het model? En kom je niet in de knoei met de draaicirkel?

In ieder geval ziet het er super uit :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

De schaal van deze wagen is 1/18.

de top snelheid? zou het niet weten.

normaal hebben schaal modelen van 1/18 een stuur er in zitten die meestuurt met de wielen. door deze te verwijderen en daar het stuur meganisme op te maken. (koste de meeste tijd van al) kan hij sturen. ik zal morgen wel een filmpje maken zodat je kan zien dat hij ook werkelijk rijd en stuurt

het liefst zou ik nog alles wegwerken van elektriciteit, en de battereien onder de motorkap steken zodat het interieur er terug in kan

Geplaatst:

de helft er van, vele stukjes heb ik er af gezaagt die in de weg zaten, voor het stuurmechanisme en voor de aandrijving heb ik heel de achterkant er afgehaalt en er het stuk er aan gemaakt waar de motor en de tandwielen in zitten

Geplaatst:
Ziet er gaaf uit. :klap:

Een radiografisch bestuurbare Ford Skyliner.

Was die auto een bouwpakket of een showauto.

het is geen Ford Skyliner, het is een Ford fairlane crown victoria

en het was een showauto

Geplaatst: (bewerkt)

Damn, hoe heb je dát geflikt?! Mooi resultaat en ik heb zin om dat filmpje te zien :)

Ik ga ook zo'n ding kopen, en dan een schaalmodel Mitsubishi Lancer EVO 6 en dan ga ik jou na-apen :puh:

EDIT:

Mooi filmpje :)

Maar waarom heb je een draadje als energiebron? Kun je niet beter een accupack er in toveren? Dat rijdt nog beter :puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Damn, hoe heb je dát geflikt?! Mooi resultaat en ik heb zin om dat filmpje te zien :)

Ik ga ook zo'n ding kopen, en dan een schaalmodel Mitsubishi Lancer EVO 6 en dan ga ik jou na-apen :puh:

kijk dan nog is. filmpje staat in de eerste post

Geplaatst:

Leuk filmpje, misschien dat ik binnekort bij de bartsmit of intertoys gewoon zo'n lelijk bestuurbare auto haal en een 1/18 model of misschien iets groter en kijken of ik die dan ook kan laten rijden. Hoelang was je er ongeveer mee bezig en wat voor gereedschap heb je allemaal gebruikt?

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...