EXIT Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 wat heb ik gebruikt: soldeerbout lijmpistool schroevendraaiers regelbare voeding (voor te testen want ik heb nergens volle battereien liggen dunne elektriciteits draad. hoelang heb ik er aan gewerkt: 5 uur (meestal denken en proberen) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 wwooww heel creatief ben je hopelijk zal je binnenkort nog meer maken egt geweldig Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Goed gedaan Ik ben zelf een modelauto verzamelaar, ik zou het nooit doen (ben veel te voorzichtig ermee :$) nogmaals goed gedaan Tha-Ran Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Goed gedaan Ik ben zelf een modelauto verzamelaar, ik zou het nooit doen (ben veel te voorzichtig ermee :$) nogmaals goed gedaan Tha-Ran ik spaar ook oude autos (model) en heb echt een lelijke genomen en het zelf ook gedaan en het resultaat is verblufend geloof me! gr. fiegel5 PS. je moet het wel goed doen Reageren
EXIT Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Goed gedaan Ik ben zelf een modelauto verzamelaar, ik zou het nooit doen (ben veel te voorzichtig ermee :$ ) nogmaals goed gedaan Tha-Ran ik spaar ook oude autos (model) en heb echt een lelijke genomen en het zelf ook gedaan en het resultaat is verblufend geloof me! gr. fiegel5 PS. je moet het wel goed doen Ik ga men mooie auto's niet slopen voor een prototype. Reageren
Marsmello Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 netjes. ik zou het niet kunnen. Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Netjes hoor Maar je hebt er toch niet zo veel aan door die kabel? Misschien volgende x dingen pakken uit een draadloos voertuig Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Haha ja idd. Maar toch leuk dat het is gelukt. Reageren
EXIT Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Netjes hoor Maar je hebt er toch niet zo veel aan door die kabel? Misschien volgende x dingen pakken uit een draadloos voertuig ik had geen fatsoenlijke batereien (op 5 AA batereien loopt ie even goed) Reageren
Dastard Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Nice job,gewoon fantastich! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Goed gedaan Ik ben zelf een modelauto verzamelaar, ik zou het nooit doen (ben veel te voorzichtig ermee :$ ) nogmaals goed gedaan Tha-Ran ik spaar ook oude autos (model) en heb echt een lelijke genomen en het zelf ook gedaan en het resultaat is verblufend geloof me! gr. fiegel5 PS. je moet het wel goed doen Ik ga men mooie auto's niet slopen voor een prototype. je moet ook gewoon naar zon kringloopwinkel gaan en ereen kopen en uit testen is best leuk Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Heej man mooi gedaan Alleen nu moet je nog leren fotograferen neej grapje,, mooi gedaan, en het gaat tenslotte om de RC auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.