Jump to content

Arena 69 binnen dringen.


Fiegel5

Recommended Posts

halo mede gta fans ik heb een vraagje :duh:

ik wil graag in Arena ^69 zonder cheats want als ik boven de bassis vlieg en wil springen dan BOEM :dans: .

dus wil ik graag naar binnen zonder cheats kan iemand me helpen??

+ ik probeerde gisteren de kanonen kapot te schieten maar dat hiep ook niet :N

oja en ik bedoel gewoon de basis he niet het ondergrondse gedoe :D

gr.

fiegel5 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    12

  • MartyCeha

    9

  • -Matthijs-

    2

  • Dark_Zemy

    2

halo mede gta fans ik heb een vraagje :duh:

ik wil graag in Arena ^69 zonder cheats want als ik boven de bassis vlieg en wil springen dan BOEM :dans: .

dus wil ik graag naar binnen zonder cheats kan iemand me helpen??

+ ik probeerde gisteren de kanonen kapot te schieten maar dat hiep ook niet :N

oja en ik bedoel gewoon de basis he niet het ondergrondse gedoe :D

gr.

fiegel5 :cya:

Je wilt dus gewoon op het terrein waar onder andere devoertuigen? Dit is eigenlijk heel erg simpel, want het kan gewoon via een hek. Geheel Area69 is omringt met een hek, dat had je denk ik al wel gezien. Deze hekken zijn normaal gesproken ook niet kapot te maken, echter zitten er op de zijkanten stukken hek die wél kapot kunnen door er simpelweg even tegenaan te rammen. Zo kun je dus best gemakkelijk Area69 binnen, en eventueel een voertuig meenemen. Een mogelijke tweede optie is met het vliegtuig, al is de vorige optie vele malen makkelijker en praktischer. Neem een parachute mee en vlieg naar Area69. Eenmaal daarboven spring je uit het vliegtuig en open je je parachute. Het duurt iets langer, maar uiteindelijk zul je ook op deze manier in Area69 kunnen komen. Als je er gewoon voor zorgt dat je op tijd springt, is er niets aan de hand (wacht dus niet te lang).

Hier nog een kaartje met de plek waar het hek stuk kan:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste is het Area 69, en niet arena. Is het een arena? Nee het is een Area, wat 'gebied' betekent. In Amerika zijn er wel meer legerbasissen die 'Area (getal)' heten.

Nu terzake: Wat dacht je van rijden? Aan de westkant loopt een klein paadje naar het hek, en daar is ook een klein poortje in het hek. Want die grote hoofdpoort gaat toch niet open. Je bent binnen! Daar kun je dan een M4 en een Infrarood kijker vinden. Er zijn wel meer wapens daar, maar die zitten in het ondergrondse gedeelte (bijv. de Minigun) en die ik nu even niet weet te bedenken :puh: Dan heb je nog een ander gedeelte om binnen te dringen; daar staan twee Hydra's, een Rhino, een Patriot, een Barracks en een Cargobob. Je kunt er komen door aan de zuidoostkant het kleinere hekje in te rammen met een voertuig. Wegvliegen met een Hydra of Cargobob heeft geen zin door de SAM-sites (hittezoekend luchtafweergeschut-installaties). Deze zijn echter uit te schakelen, en dit helpt wel. Ik denk dat jij ze gewoon niet alle vier hebt uitgeschakeld. Ik heb even een kaartje gemaakt dat alles duidelijk wordt :)

Rode bolletjes geven de vrij toegankelijke Sam-sites aan.

Oranje bolletjes geven de Sam-sites aan die je kan bereiken via de hekjes die je kan openrammen. Die zijn groen gekleurd. Het kleine poortje heb ik blauw gekleurd. :)

Let wel op! Zodra je over in de buurt van de hekken komt krijg je een 5 sterren Wanted Level waardoor de FBI achter je aan komt!

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan ook (makkelijker) om die tasjes bij elke kannon neer te leggen... dan schakel je ze in een x uit ;)

Al weer een goed idee van c1000 dark_Zemy ^_^

Bericht hieronder: waarom zou je het sloom doen als het ook snel kan :S :puh:

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Granaten, Satchel Charges, (HS) Rocketlauncher... Alles wat voor een explosie zorgt is goed :) Moet je wel goed mikken. Molotov Cocktails werken niet. Maar bij de twee die ik op mijn kaartje rood heb aangegeven moet je even op het betonblok aan de buitenkant van het hek eromheen gaan staan, zo kun je het ding makkelijker raken ;) Met een (HS) Rocketlauncher kun je hem niet eens raken als je er niet op staat.

Het kapot maken van die SAM sites heeft alleen nut als je een Hydra/Cargobob wil jatten, maar dit gaat vele malen makkelijker aangezien er in KACC Military Fuels in het noordoosten van Las Venturas een Cargobob spawned, terwijl je geen last hebt van een Wanted Level of SAM Sites. Na de missie Vertical Bird spawned er een Hydra op Verdant Meadows, ook wanted level en SAM site vrij (als je die missie nog niet hebt gedaan en hij is nog ver weg, kun je net zo goed even de Hydra's in Easter Bay pakken. Deze kun je niet zonder Wanted Level pakken, maar er zijn tenminste geen (geactiveerde) SAM sites).

De tijd die het kost en het risico van het verspillen van die tijd aan het vernielen van SAM sites is het gewoon niet waard, aangezien je makkelijker aan de Cargobob of de Hydra kan komen. Voor landvoertuigen hoef je die SAM sites niet eens uit te schakelen. Ook om er gewoon rond te lopen is dit niet nodig. En om er op te skydiven hoef je die ook niet van te voren te vernielen want je bent er dan toch al :puh: Maar als je per sé de Hydra of zo daar wil stelen om de een of andere reden (filmpje?) mag dat natuurlijk ;)

En dat met het vliegtuig werkt wél, het is alleen de kunst om vóórdat de raket inslaat op het vliegtuig eruit te springen :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ontsnappen aan SAM-missiles is makkelijk. Vernietig de dichtsbijzijnde SAM Site, pak een Hydra, Ga een beeetje omhoog (verticaal) en ga nu vol gas vooruit met de voorkant naar boven gericht. ALs er toch een SAM Missile je achterna komt en de Flares even niet werken maak je gewoon even een paar snelle bochten, zodat de SAM Missile je kwijtraakt en uit zijn baan raakt. Nu vlieg je weg van Area 69, maar pas op, er komen Hydra's je achterna. Die kun je weer kwijtraken en eventueel in zicht krijgen als je scherpe bochten maakt. Heb je hem in vizier, druk meteen op SPACE om de hittegeleide missiles te activeren. Als het groene rondje rood wordt, dan kun je gaan schieten. 3 raketten zijn genoeg voor 1 Hydra. Parashuteer nou naar een afgelegen saveplaats ver van een weg af (Toreno's ranch) en save daar. Nu ben je alle sterren kwijt.

Zo kom je Area 69 zonder cheats levend uit. :)

Hoe kom je erin met een vliegtuig? Pak een Rustler, laat die sloom vliegen zodat hij net niet uit de lucht flikkert, vlieg boven Area 69, als er SAM Missiles komen moet je vol gas de raketten ontwijken, hoog naar boven, en dan ga met met parashute naar benednen. Land op een zoeklicht, schiet alle soldaten binnen area 69 dood en klaar ben je.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat kan helaas niet :N Je zult als je binnen in het ondergrondse gedeelte wilt komen toch echt via de blue hell moeten. Als je daar nog vragen hebt hoor ik het graag, want ik weet daar zowat alles over ^_^

Je was niet te onduidelijk, maar iets duidelijker mag wel, want ik snapte het pas na twee keer lezen wat je bedoelde :puh: [/font]

(Zie hieronder) Dit=hierboven :puh: Een boeketje bloemen schijnt effectief te zijn :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Hoogstwaarschijnlijk bedoel jij het luchtafweergeschut (SAM-sites) met 'poorten', deze kan je alleen tijdens de missie Black Project uitschakelen aangezien die marker daar alleen is tijdens die missie. Je moet namelijk in een marker lopen om die SAM-sites uit te zetten zodat jij ongeschonden het terrein kan verlaten. Dus zal je grof geschut moeten gebruiken om ze ter plekke te verwoesten. Hierboven worden voldoende opties gegeven waarmee je ze kan vernietigen. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...