Jump to content

Arena 69 binnen dringen.


Fiegel5

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    12

  • MartyCeha

    9

  • -Matthijs-

    2

  • Dark_Zemy

    2

Het is eigelijk best simpel :)

Je kunt het mét of zonder cheats doen.

Eerst moet je aan een jetpack zien te komen.

Met cheats: Gewoon de jetpack cheat (rocketman)

Zonder cheats: Ophalen in Verdant Meadows (eerst de missie Green Goo voltooien)

Ga met de jetpack naar de Transfender in Las Venturas. Ten oosten daarvan is een groot gebouw. Loop naar de zuidkant van dat gebouw. Met de zuidkant bedoel ik daar:

bhjvimap.jpg

Daar zie je de ingang van dat gebouw. Loop er doorheen met de jetpack aan.

bhjvinum1.jpg

En je bent in de blue hell. Ga naar het pauzemenu en naar de landkaart. Zet je target (met de T toets) op Area 69. Ga weer terug ingame. Vlieg onder alles door naar Area 69. Vlieg niet te laag! Blijf het liefst zo dicht mogelijk onder de grond. Maar vermijd water (dat is volgens mij niet moeilijk op die route). Zodra je in de buurt van Area 69 komt, krijg je een 5 sterren wanted level. Laat het maar ze kunnen je toch niet krijgen. Zodra tegen het ondergrondse complex aanvliegt, laat je je zakken met de jetpack. Laat je zakken tot je op een gegeven moment vanzelf in het ondergrondse gedeelte van Area 69 respawned! Kijk wel uit voor de politie, die kan daar wel komen. Maar ook alleen politie. FBI komt er niet. Als je wil knallen laat het maar zo. Als je de tent rustig wil ontdekken en je gebruikt cheats, doe dan de nooit-politie-cheat(AEZAKMI).

Nog vragen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met de niet politie cheat werkt, heeft dit geen invloed op je route naar Area 69 :)

@ hieronder: een dubbelpost speciaal omdat ik top ben :7 bedankt man :puh: En toch eerder dan half 9 hè? Zo lang duurt dat niet ik heb het in 5 minuten gefixt :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Als je met de niet politie cheat werkt, heeft dit geen invloed op je route naar Area 69 :)

Oke ik zal zometeen bericht geven hoe het ging ergens rond half 9 zoiets

Wacht, ik ga even nu anders moet je zolang wachten ^_^

WOW ik ben er zonder problemen :dans: :.

iedereen bedankt voor zijn hulp,

en een speciaal bedankje voor MartyCeha echt TOP

Bedankt allemaal en nog een fijne avond :bier:

gr.

fiegel5 :cya:

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Je weet dat er een "Bewerk"-knop hiervoor is, gebruik die dan ook. <<<

sorry was te opgewonden en was het vergeten.

(())Wat onodige emoticons verwijdert en de tekst wat ververst

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

nog even een vraagje :D

kan je meer dingen berijken met blau hell

Jazeker kan dat. Met die Blue Hell kun je locaties bereiken, die normaal gesproken dus niet te bereiken zijn. Die locaties zijn dat meestal interiors uit bijvoorbeeld cut-scene of weggelaten interiors. Ik raad je aan eens op deze pagina te kijken. Daar vind je Hemel K, wat (volgens mij) dus hetzelfde is als de Blue Hell. Tevens kun je ook nog een kijkje nemen op deze pagina. Ik ben er verder niet echt bekend mee, maar op de pagina's die ik je net gaf staat voldoende informatie. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nog even een vraagje :D

kan je meer dingen berijken met blau hell

Jazeker kan dat. Met die Blue Hell kun je locaties bereiken, die normaal gesproken dus niet te bereiken zijn. Die locaties zijn dat meestal interiors uit bijvoorbeeld cut-scene of weggelaten interiors. Ik raad je aan eens op deze pagina te kijken. Daar vind je Hemel K, wat (volgens mij) dus hetzelfde is als de Blue Hell. Tevens kun je ook nog een kijkje nemen op deze pagina. Ik ben er verder niet echt bekend mee, maar op de pagina's die ik je net gaf staat voldoende informatie. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :Y

dus je kan aleen veder naar hemel A en dat is toch ook onder de grond ofnie??

ow *** ik had moeten bewerken

>>> Door Bling: In dit geval niet, hoor. Je post nu namelijk geen twee posts (of meer) onder elkaar. :) <<<

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

dus je kan aleen veder naar hemel A en dat is toch ook onder de grond ofnie??
Nee, de interiors uit 'Hemel A' bevinden zich niet onder de grond, zoals dit wel bij Hemel K (Blue Hell) het geval is. Eigenlijk mag 'Hemel K' niet eens een hemel genoemd worden, aangezien het vrijwel niets met de overige hemels te maken heeft. Hemel K is gewoon de ingame-wereld, waar je normaal gesproken dus hoort te zijn. Het enige interessante aan deze hemel is, dat je (onder de grond dus) in bijvoorbeeld "Area 69" kunt geraken, een gebied dat eigenlijk afgesloten hoort te zijn.

Handige links:

Voordat je met nieuwe vragen omtrent dit onderwerp aan komt zetten, raad ik je aan om bovenstaande links eerst door te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoger vliegen helpt wel. Maar niet te hoog, want je kan met de jetpack ook omlaag gaan als je te ver omhoog gaat, en dat merk je niet in die leegte. Maar je zult vooral gewoon als je ergens tegenaan vliegt proberen erlangs te komen. Dat zijn de enige tips die ik je kan geven :7 Veel geluk...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik in de hemelen ben knal ik altijd tegen een ontzichtbaar blok ^_^

heeft iemand een manier om ze goed te mijden??? :cya:

je hebt nog geluk ik kom in die zwarte hol nooit ergens aan zoals ik al eerder zei ik ben geen held in de hemelen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel weten waar je heen gaat, je moet wel een doel hebben daarin. En het is natuurlijk moeilijk om te weten in welke hemel je zit (en dus het juiste interieur te vinden). Je moet dus goed onthouden door welke markers of via welke interieurs je binnen bent gekomen. En je weet toch wel dat je 2× hetzelfde hebt gepost? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...