Jump to content

Arena 69 binnen dringen.


Fiegel5

Recommended Posts

hallo luitjes,

Ik heb na lang sukkelen eindelijk de blue hell ontdekt via de gym, en volgens de gegevens zou er een manier zijn om via blue hell naar area 69 te gaan maar ik snap niet echt hoe ik dat moet doen. kan iemand mij eens uitleggen hoe ik daar kom??

en waar vind ik shoreside vale??

groetjes harry

Bewerkt: door harry259
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    12

  • MartyCeha

    9

  • -Matthijs-

    2

  • Dark_Zemy

    2

Het is eigelijk best simpel :)

Je kunt het mét of zonder cheats doen.

Eerst moet je aan een jetpack zien te komen.

Met cheats: Gewoon de jetpack cheat (rocketman)

Zonder cheats: Ophalen in Verdant Meadows (eerst de missie Green Goo voltooien)

Ga met de jetpack naar de Transfender in Las Venturas. Ten oosten daarvan is een groot gebouw. Loop naar de zuidkant van dat gebouw. Met de zuidkant bedoel ik daar:

bhjvimap.jpg

Daar zie je de ingang van dat gebouw. Loop er doorheen met de jetpack aan.

bhjvinum1.jpg

En je bent in de blue hell. Ga naar het pauzemenu en naar de landkaart. Zet je target (met de T toets) op Area 69. Ga weer terug ingame. Vlieg onder alles door naar Area 69. Vlieg niet te laag! Blijf het liefst zo dicht mogelijk onder de grond. Maar vermijd water (dat is volgens mij niet moeilijk op die route). Zodra je in de buurt van Area 69 komt, krijg je een 5 sterren wanted level. Laat het maar ze kunnen je toch niet krijgen. Zodra tegen het ondergrondse complex aanvliegt, laat je je zakken met de jetpack. Laat je zakken tot je op een gegeven moment vanzelf in het ondergrondse gedeelte van Area 69 respawned! Kijk wel uit voor de politie, die kan daar wel komen. Maar ook alleen politie. FBI komt er niet. Als je wil knallen laat het maar zo. Als je de tent rustig wil ontdekken en je gebruikt cheats, doe dan de nooit-politie-cheat(AEZAKMI).

Dit poste MartyCeha een pagina terug. Eventuwele vragen zijn moggelijk ik weet het nu ook uit mijn hooft ^_^ .

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Hoger vliegen helpt wel. Maar niet te hoog, want je kan met de jetpack ook omlaag gaan als je te ver omhoog gaat, en dat merk je niet in die leegte. Maar je zult vooral gewoon als je ergens tegenaan vliegt proberen erlangs te komen. Dat zijn de enige tips die ik je kan geven :7 Veel geluk...

Nog even een tip: Doe voor je een jetpack aan doet een parchute om. nu zal je een hoogtemeter zien, zodat je op dezelfde hoogte kan blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Iemand zei in dit topic dat je met een Hydra DRIE raketten nodig hebt om een andere Hydra te vernietigen, maar TWEE RAKE raketten zijn voldoende:)

Om daarvoor een topic te kicken is niet nodig, maakt het uit met hoeveel je een Hydra vernielt, het gaat erom dat ie kapot gaat als je het wil. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...