Sjorszzz Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Hallo, ik heb laats een keer op dit forum ergens een topic gelezen over de verschillen tussen armax en cheatdivce ps2. maar nu kan ik dit niet meer terug vinden dus kan iemand mij vertellen of je met die cheatdivce ps2 weer andere cheats kan invoeren dan bij de armax? voorbeeld: bij armax bestaat er geen cheat voor vliegen zonder vlieguig of jetpack, maar bij die cheatdivce voor de ps2 bestaat die cheat wel. zijn de cheats dus verschillend of niet? en de uitwerking natuurlijk en kan iemand mij een link geven als je weet welke topic ik bedoel? het was iets met de verschillen tussen die 2 Bedankt EDIT IK HEB HET NATUURLIJK OVER DE cheatdivce VOOR GTA SA. Reageren
bobcat Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 uhhmmm, kweet niet. hb zelf een armax maar snap er niks van:S kheb ook een probleem, ik starte mijn armax op, ik voeg die cheats toe maar ze worden niet opgeslagen, toen wou ik gta sa weer gaan doen bleek het dat mijn save games weg waren. ging ik een ander spel doen waren daar ook al men save games weg weet missn iemand wat ik hiermee moet?? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Over ARMAX weet ik niets, maar ik dacht dat de cheatdevice enkel voor LCS/VCS op de PSP was? MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.