Jump to content

Nieuwe sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

M'n Een vriend vond deze sig tering mooi, dus ik post hem dan maar hier:

blauwgc0.png

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Ik vind hem ook wel mooi.

Eerst vooral mooie effecten op je achtergrond.

Je naam mocht een klein beetje zichtbaarder.(maar ieder zijn mening verschilt natuurlijk)

Je render past wel mooi bij je achtergrond alleen die witte vlekken op hem vind ik storen.

Ik kan er anders niet zo veel meer over zeggen.

Ik geef het een 8.5/10

Mooi gedaan doe zo door.

Geplaatst:

Er zit aan de linkerkant donkere en lichtere c4d en aan de rechterkant is het alleen maar donker.

Ook een slechte kleurcombinatie.De font zijn kleur is al bijna niet te zien en dan heb je het nog eens lichter gemaakt dat je alleen maar de helft van je nick kan lezen.

Volgende keer zou ik meer lichtere kleuren en Gradient Maps gebruiken .

Ik zou ook eens een stroke nemen .

Dan doe je een displacement filter en veeg je de effecten af die je niet mooi vindt

Dan doe je spatter en weer veeg je de effecten af die je niet mooi vindt.

Daarna neem je een lichtere kleur van font en leg hem schuin neem dan een wit-zwarte gradient map en zet hem op overlay en dan zal je een beter resultaat krijgen .

Geplaatst: (bewerkt)
Er zit aan de linkerkant donkere en lichtere c4d en aan de rechterkant is het alleen maar donker.

Ook een slechte kleurcombinatie.De font zijn kleur is al bijna niet te zien en dan heb je het nog eens lichter gemaakt dat je alleen maar de helft van je nick kan lezen.

Volgende keer zou ik meer lichtere kleuren en Gradient Maps gebruiken .

Ik zou ook eens een stroke nemen .

Dan doe je een displacement filter en veeg je de effecten af die je niet mooi vindt

Dan doe je spatter en weer veeg je de effecten af die je niet mooi vindt.

Daarna neem je een lichtere kleur van font en leg hem schuin neem dan een wit-zwarte gradient map en zet hem op overlay en dan zal je een beter resultaat krijgen .

Omfg... dit is fcking dom...

ten eerste, de kleur combinatie kan niet slecht zijn, want het zijn zoonbeetje dezelfde kleuren...

ten tweede, ik heb een stroke...

ten derde, ik doe m'n naam expres zo zodat mensen het niet kunnen rippen, maar dat m'n naam ook weer niet teveel opvalt.

ten vierde, je moet in het Graphics tutorial forum tutorials plaatsen en niet hier.

P'z out

EDIT:

I Hope You Enjoine

Leer engels :duh:

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Ik vind hem heel mooi. Hele leuke effecten op de achtergrond, kan er naar blijven kijken. ^^ Alleen jammer van de naam, ik zou die iets opvallender doen, in wit en blauw, zoals in mijn signature. Verder mooi. :)

Geplaatst:

haha busted :D

inderdaad, vind dat je gelijk hebt antonio, maar iedereen heeft andere smaken en inzichten :D

ik vind hem lekker zo :)

ik vind die witte wolkjes/vlekken op je render niet zo goed, verder niets op aan te merken :)

zeer mooi sigje :tu:

9/10 :)

Later

Geplaatst:

ja wat kan ik zeggen? lelijk, een 1.. of.. super mooi, wat ik van je werk gewend bent, er zijn laatste tijd veel nieuwe mensen bij gekomen in het gfx gedeelte maar ik vind het toch altijd het leukst als ik designs zie van mensen die al wat langer aanwezig zijn, je weet wat je van ze kan verwachten ^^

oke, zoals velen zeggen, doe je naam feller.. vind ik dus van niet, ik vind hem zo goed staan. goed in het zicht voor rippers en ook weer niet te onduidelijk. betere plaats was er denk ik ook niet geweest i.v.m kleurverschil ervan.

de spatter rondom de render is leuk gedaan, niets aan op te merken dus :tu:

het feit dat er gezegd word dat de linkerkant licht is en de andere kant donkerder is vind ik opzich goed, hierdoor krijg je zowiezo meer diepte gevoel en ik vind het beter staan, aangezien als je het allebij licht zou doen het veels te leeg zou worden op een bepaald soort manier ^_^

ja wat heb ik nog meer te zeggen.. maar natuurlijk, 8.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...