Jump to content

hoe heet die disc voor gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

weet iemand hoe die disc heet die speciaal voor gta san andreas cheats voor de ps2?

niet een armax want die is voor alle games maar die ene speciaal voor san andreas op de ps2? :D

Geplaatst:

Action Replay Max (afk. Armax) is in principe voor cheats SA voor de PS2 :D. Er bestaat geen andere ''speciaal gemaakt voor SA'' disc ;). Daarvoor gebruik je gewoon Armax :)

Geplaatst:

ik weet heel zeker dat er zo iets bestaat wat alleen op san andreas is gericht qua cheats.

want ik heb het al is eerder op dit forum gelezen maar ik kan het niet meer terug vinden :D

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, is er echt niet ;). Ik heb ook nog even de zoekfunctie gebruikt onder de trefwoorden: San Andreas en Speciaal Disc SA maar er komt echt niks ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Dat bestaat wel, dat bestaat ook voor Vice City. Maar je moet wel de volledige versie hebben, dus niet de platinum versie, ik heb het gezocht en vond dit Klikkie , als je zelf wilt zoeken, zoek dan met de term 'san andreas ultimate disk'. :)

Geplaatst:
Ok, maar ik denk niet dat dat verkrijgbaar is in NL, ofwel? :?
Jawel, hoor. Ik heb deze disc ook in mijn bezit gehad, die ik gewoon in de dichtsbijzijnde gamewinkel gekocht had. Toen ik deze disc (ongeveer) anderhalf jaar geleden kocht, was hij voor €15,- te koop. Echter heb ik de disc de volgende dag weer teruggebracht en ingeruild voor een andere game, omdat hij mij gewoonweg erg tegenviel. De meeste zogenoemde "ultimate cheats" zijn de normale cheats, die dus niet speciaal en ook gewoon handmatig in te voeren zijn.

Hiernaast heb je wel een carspawner, waarmee je dus elk voertuig op een gewenste plek kan spawnen.

Helaas gaat het activeren van een cheat en/of spawnen van een auto niet echt soepel, aangezien je telkens de 'GTA: San Andreas' en 'Ultimate cheats' disc met elkaar moet verwisselen. Je kunt namelijk geen cheats ingame activeren.

Verder is het naar mijn mening niet veel bijzonders, maar daar kan uiteraard ieder mens anders over denken. :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Aah de Grand Theft Auto : Ultimate Cheats CD...

Dat ding is echt dom, telkens als je een cheat wilt invoegen moet je weer de CD's verwisselen en het zijn de gewone cheats die je ook normaal kunt intoetsen :duh:

Waste of Money if you asking me....

Dubbeh.

Geplaatst:

Kan iemand mij een lijstje geven waarop alle cheats van die disk te zien zijn?

En ook weet iemand of die disk nu nog te koop is?

Kan iemand mij een lijstje geven waarop alle cheats van die disk te zien zijn?

En ook weet iemand of die disk nu nog te koop is?

Ik denk dat je de "Ultimate Cheats" disk bedoelt?

Of die nog te koop is kan ik je helaas niet vertellen. :N

EDIT:

Ik heb em zelf wel mja ik vind het maar nix.(zie mijn vorige post hierboven ergens)

De cheats die erop staan zijn

· Infinite Cash.

· Ammo Codes.

· Crime Codes.(never police etc.)

· Infinite Weapons.

Dat is wat er op de achterkant staat.

EDIT2:

Als je de CD koopt en niet weet hoe je de CD moet gebruiken, kijk je even aan de binnenkant van de CD hoes, daar zit als het goed is een blaadje waarop staat hoe het moet.

Geen blaadje erbij gekregen? Dan leg ik het wel even voor je uit.

Doe de Ultimate Cheats CD in de Playstation.

Als de Playstation klaar is met laden zul je een lijst te zien krijgen met de codes die beschikbaar zijn in het spel.

Gebruik 4.gif en 2.gif om een bepaalde cheat te selecteren.

Druk vervolgens op Cross.gif. Je zult zien dat de cheat nu aangevinkt is.

Je kunt zoveel cheats als je wilt aanvinken maar als je tijdens het spel problemen krijgt, moet je proberen wat minder cheats aan te vinken.

Als je alle cheats die je gebruiken wilt aangevinkt hebt, druk dan op START.

Er wordt dan gevraagd om de San Andreas disc in de Playstation te doen. Dus je haalt de Ultimate Cheats disc eruit en doet de San Andreas disc erin. Druk nu op Cross.gif om het spel te starten.

TIP: Als je per ongeluk START hebt gedrukt maar nog iets wilt veranderen druk je op Circle.gif om terug te gaan naar de cheats list.

Succes!

Dubbeh

Bewerkt: door Dubbeh
Geplaatst:

Oke bedankt

maar verder bestaan er dus geen cheatdisken en programma,s voor de ps2 versie van san andreas?

Oke bedankt

maar verder bestaan er dus geen cheatdisken en programma,s voor de ps2 versie van san andreas?

Er bestaan nog een paar andere cheatdiscs/programma's voor San Andreas voor de PS2 zoals de ARmax (Action Replay Max).

Dubbeh.

Bewerkt: door Dubbeh
Geplaatst:

Dubbeh, staat op de Ultimate Cheats Disk ook een cheat dat het in het spel altijd licht is en dus nooit meer donker wordt? Dus niet dat de tijd stilstaat maar dat de zon bovenaan de hemel blijft?

Ik denk namelijk dat het sjors12345 dáár specifiek om te doen is, zie ook zijn >andere topic<.

Geplaatst:
Dubbeh, staat op de Ultimate Cheats Disk ook een cheat dat het in het spel altijd licht is en dus nooit meer donker wordt? Dus niet dat de tijd stilstaat maar dat de zon bovenaan de hemel blijft?

Ik denk namelijk dat het sjors12345 dáár specifiek om te doen is, zie ook zijn >andere topic<.

Voor zover ik weet staat die er niet op.

Dubbeh.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...