Jump to content

SA:MP instaleren?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey! Hoe moet ik San andreas Mutliplayer Installeren? :D Kunt u dan ook de, Download's Site's van mods geven?

Alvast Hartelijk Bedankt

En San andreas wil niet op starten! Wat moet ik doen?

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd en verplaatst naar "SA:MP Help".<<<

Geplaatst:
Hey! Hoe moet ik San andreas Mutliplayer Installeren? :D Kunt u dan ook de, Download's Site's van mods geven?

Alvast Hartelijk Bedankt

SA-MP installeren is eigenlijk heel simpel. Feitelijk gezien is het een installer, dus als je wel eens een game geïnstalleerd hebt, moet dit ook geen probleem zijn. Je moet hem eerst dus even downloaden, dat kan hier. Download de meest recente versie ('SA:MP 0.2.2 R2 Client'). Na het downloaden pak je het bestand uit, en klik je op het volgende: . Als het goed is, zal dan de installer starten waarmee je kunt installeren. In principe hoef je er enkel maar ervoor te zorgen dat de map naar je San Andreas map juist staat (deze staat meestal al goed, dus hoeft waarschijnlijk niets aan veranderd te worden).

Na de installatie zal er een pictogram op je bureaublad verschijnen waarmee je SA-MP start:

Na het starten dien je enkel nog naar het tabblad 'internet' te gaan, onderin het scherm:

Klik een server aan, en je kunt spelen!

En San andreas wil niet op starten! Wat moet ik doen?

Hiervoor kun je het beste even naar SA: Hardware Problemen gaan, want dit sub-forum gaat uitsluitend over SA-MP (en MTA). Kom ons wel zoveel mogelijk tegemoet, door bijvoorbeeld veel info en screens te geven over de foutmelding die je krijgt. Zo wordt het voor ons des te makkelijker je probleem op te lossen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...