Death333 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) ik heb daar ook vaker een dolfijn in het water zijn zwemmen en ging toen ik hem zag door de muur/grond heen heel raar?!?!?!?! :blink: :lol: sorry in het meertje bij red county (ben de naam vergeten) waar ook die rolstoel staat (denk ik)??? Bewerkt: 29 december 2004 door DEATH333
ps2er Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ik heb dat ook gezien en een vriend van mij zei dat je er 8er aan moet gaan dan kan je door de muur heen ofzo
Death333 Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2004 HAHAHAHA lijkt me wel cool!!! :lol: ga eens eens proberen hoop ut!
TranceJunkie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Wat is dit weer voor 1 totaal nutteloze draad?? Het gaat echt nergens over: 1) ik heb daar ook vaker een dolfijn in het water zijn zwemmen en ging toen ik hem zag door de muur/grond heen heel raar?!?!?!?! sorry in het meertje bij red county (ben de naam vergeten) waar ook die rolstoel staat (denk ik)??? 2) ik heb dat ook gezien en een vriend van mij zei dat je er 8er aan moet gaan dan kan je door de muur heen ofzo 3) HAHAHAHA lijkt me wel cool!!! ga eens eens proberen hoop ut! Weet je wat ik heb gezien? Een lopende leverworst met een rocketlauncher die een asperge neerknalde en daarna werd het beeld rood en viel ik door een muur <_< Het niveau gaat nu ECHT naar beneden zeg............ [EDIT door Lantyz: Jouw post is ook niet zo geweldig, eh? Niet zo happen op andere leden, alleen maar omdat je ze niet begrijpt, svp.] Bewerkt: 29 december 2004 door Lantyz
De Gta Master Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Wat is dit weer voor 1 totaal nutteloze draad??Het gaat echt nergens over: 1) ik heb daar ook vaker een dolfijn in het water zijn zwemmen en ging toen ik hem zag door de muur/grond heen heel raar?!?!?!?! sorry in het meertje bij red county (ben de naam vergeten) waar ook die rolstoel staat (denk ik)??? 2) ik heb dat ook gezien en een vriend van mij zei dat je er 8er aan moet gaan dan kan je door de muur heen ofzo 3) HAHAHAHA lijkt me wel cool!!! ga eens eens proberen hoop ut! Weet je wat ik heb gezien? Een lopende leverworst met een rocketlauncher die een asperge neerknalde en daarna werd het beeld rood en viel ik door een muur <_< Het niveau gaat nu ECHT naar beneden zeg............ Wat jij poste slaat eigenlijk ook nergens op maarjah als heir geen slotje op komt wit ik het niet meer
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 De dolfijnen en andere beesten in het water gaan inderdaad zo nu en dan door muren heen, hier is niets geks aan. Dit gebeurde in GTA VC ook. Dat je achter ze aan door de muur heen kan lijkt me klinklare onzin.
TranceJunkie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Je kan wel zeggen dat ik hap, maar moet je eens kijken hoe 'vervuild' het forum eigenlijk wel niet raakt van dit soort nutteloze threads.... Maarja het boeit me eigenlijk niet meer, ik kom hier voorlopig niet meer. Ik ga wel naar een Amerikaanse site... Trouwens, Mod: Je mag me wel unmemberen of unregisteren of hoe t dan ook maar heet, dit forums is dood, zeker door dit soort onnuttige threads. Ajuus iedereen Bewerkt: 29 december 2004 door TranceJunkie
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 'kee dan... Iedereen weer blij. Back on topic maar weer?
CelicaVB Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Je kan wel zeggen dat ik hap, maar moet je eens kijken hoe 'vervuild' het forum eigenlijk wel niet raakt van dit soort nutteloze threads.... Maarja het boeit me eigenlijk niet meer, ik kom hier voorlopig niet meer. Ik ga wel naar een Amerikaanse site...Trouwens, Mod: Je mag me wel unmemberen of unregisteren of hoe t dan ook maar heet, dit forums is dood, zeker door dit soort onnuttige threads. Ajuus iedereen Ik ben van mening dat hij wel een punt heeft... nutteloze topic's. Zeer irritant.
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik ook, maar dat mag hij wel op een wat vriendelijkere manier brengen. Er is een dozijn topics met dit onderwerp, waarom moet er in altijd zo op andere gevit worden?
TranceJunkie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ok je hebt gelijk: Mijn reactie kan wel wat sympathieker, maar ik zal mijn visie op gtasanandreas.nl geven; - Er worden draadjes gemaakt die nergens op slaan, bijv. 'Krijg ik krassen op mijn cd als ik cheats gebruik?' Dan denk ik, Jezus denk gewoon es ff na en zoek n logisch antwoord op.... -Verder moeten er gewoon leuke draadjes komen, misschien oook eens wat persoonlijks over de members onderling, ik vind dat er te weinig sfeer hangt -Ten tweede zijn er altijd maar een members waarvan ik het leuk vind de posts door te lezen, en dat zijn onder andere CelicaVB, GtaOwner, en BrokenTable, en van alle mensen die tenminste moeite doen hun posts 'leesbaar' te maken, er zijn veel members die totaal geen interpunctie gebruiken. Natuurlijk is iedereen niet even goed in spelling en de beheersing van de Nederlandse taal, maar het kan heus wel beter! Als laatste wil ik zeggen dat dit forum meer leven in de brouwerij nodig heeft! Was dit de site of het forum dat jullie voor ogen hadden?? Het kan beter, serieus! Dat iedereen GTA al bijna heeft uitgespeeld wil niet zeggen dat dit Forum dood hoeft te gaan! Kom op iedereen! Schouders eronder! We moeten er wat van maken!
Death333 Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ok sorry dat ik deze nutteloz topic heb gemaakt maar ik ben hier pas net en ik had perongeluk een nieuwe topic gemaakt en wist niet hoe ik dat moest verwijderen ik wilde eigenlijk iets zeggen op een andere topic maar drukte perongluk op new thread dus..... :unsure: :unsure: nogmaals sorry van mij mag deze verwijderd worden of wat dan ook maakt mij niks uit gr. Death333
Trax Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) Bewerkt: 12 oktober 2009 door Lantyz
Recommended Posts