Bradley H. Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Naja, ik ben eigelijk onder de indruk dat iemand zich aan mijn relatie met mirrrr stoort eigelijk... We hebben nog niet zo lang, maar ik zie zelf helemaal geen nadelen aan het leeftijdsverschil, buitendat valt het leeftijdsverschil nog reuze mee. Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt, ik word niet misbruikt Bewerkt: 14 september 2007 door Bradley H. Reageren
Sandra Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Oudere vrouwen die met een jong kereltje aanpappen zijn over het algemeen tamelijk zielig. En bedankt.... Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Naja, ik ben eigelijk onder de indruk dat iemand zich aan mijn relatie met mirrrr stoort eigelijk... We hebben nog niet zo lang, maar ik zie zelf helemaal geen nadelen aan het leeftijdsverschil, buitendat valt het allemaal nog reuze mee. Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt, ik word niet misbruikt Het kan zijn dat ze je verkracht heeft en dat je vol met blauwe plekken staat, maar je wilt het geheim houden. Ik snap dat, ik heb dat ook meegemaakt, maar niet verkracht, enkel meiden mogen me verkrachten. Reageren
Pietje II Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Liefde overkomt je inderdaad, daar kun je echt geen uitgesproken mening over verkondigen. Daarom vind ik het ook zo belachelijk dat je onder de 16 jaar eigenlijk illegaal bezig bent (wat seksualiteit betreft, dan). Iemand van 50 doet het met iemand van 17, illegaal. Iemand van 50 doet het met iemand van 18, dan is het opeens legaal. Slaat toch nergens op. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. So what. Wij zijn inderdaad gek op elkaar En misbruiken doe ik hem echt niet hoor... Alleen als hij dat wil... Reageren
Sandra Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Naja, ik ben eigelijk onder de indruk dat iemand zich aan mijn relatie met mirrrr stoort eigelijk... We hebben nog niet zo lang, maar ik zie zelf helemaal geen nadelen aan het leeftijdsverschil, buitendat valt het allemaal nog reuze mee. Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt, ik word niet misbruikt Ach, op een oude fiets moet je het leren hea? (sorry mirr, niet spottend bedoeld hoor ) Wat is tegenwoordig 8 jaar verschil Bewerkt: 14 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Naja, ik ben eigelijk onder de indruk dat iemand zich aan mijn relatie met mirrrr stoort eigelijk... We hebben nog niet zo lang, maar ik zie zelf helemaal geen nadelen aan het leeftijdsverschil, buitendat valt het allemaal nog reuze mee. Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt, ik word niet misbruikt Ach, op een oude fiets moet je het leren hea? (sorry mirr, niet spottend bedoeld hoor ) Is het nooit bij je opgekomen dat ik misschien een hele hoop van hem geleerd heb? Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. So what. Wij zijn inderdaad gek op elkaar En misbruiken doe ik hem echt niet hoor... Alleen als hij dat wil... Bah, ik vind dat niet mooi. Je zegt 'Alleen als hij dat wilt', dus als je hem hypnoseert om hem te misbruiken, dan zou je hem verkrachten. Maar dat zeggen ze , heb je bewijs? Eerst bewijs en dan vertrouw ik je weer. Eigenlijk weet je minder van ik, dan Jet Hé,weten ze dat jullie zussen zijn? Mirrr zegt juist dat ze iets geleerd heeft, dus je hebt hem willlen verkracht, je hebt geleerd van hem hoe je hem verkracht. Daar zit ons bewijs. Bewerkt: 14 september 2007 door sevaboy Reageren
Sandra Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Is het nooit bij je opgekomen dat ik misschien een hele hoop van hem geleerd heb? Tuurlijk wel... Maar over het algemeen leren de jongeren meer van de ouderen dan ouderen van jongeren. Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Oudere vrouwen die met een jong kereltje aanpappen zijn over het algemeen tamelijk zielig. En bedankt.... Ik heb het dan wel over leeftijdsverschillen van meer dat een paar jaar, hoor Zolang ze nog van dezelfde generatie zijn ( +- 10 jaar) is heb ik er niet zo'n probleem mee. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Sevaboy wil je ophouden met je bullshit over verkrachtingen, voordat je dit zinloze topic een verkeerde draai geeft. Ik heb al bevestigd dat ik mirrr echt leuk vind, en niet alleen om de seks. Bewerkt: 14 september 2007 door Bradley H. Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Oudere vrouwen die met een jong kereltje aanpappen zijn over het algemeen tamelijk zielig. En bedankt.... Ik heb het dan wel over leeftijdsverschillen van meer dat een paar jaar, hoor Zolang ze nog van dezelfde generatie zijn ( +- 10 jaar) is heb ik er niet zo'n probleem mee. 10 jaar is toch geen generatie, dus iemand van 10 die verkering heeft met 20, daar heb je geen probleem mee. Dus als ze hem verkrachten, dan heb je geen probleem. :O Badley, jullie neuken En niet alleen om de sex Dus ze misbruikt je, dat had ik niet verwacht. Bewerkt: 14 september 2007 door sevaboy Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Oudere vrouwen die met een jong kereltje aanpappen zijn over het algemeen tamelijk zielig. En bedankt.... Ik heb het dan wel over leeftijdsverschillen van meer dat een paar jaar, hoor Zolang ze nog van dezelfde generatie zijn ( +- 10 jaar) is heb ik er niet zo'n probleem mee. 10 jaar is toch geen generatie, dus iemand van 10 die verkering heeft met 20, daar heb je geen probleem mee. Dus als ze hem verkrachten, dan heb je geen probleem. :O Wat lul je uit je nek... Iemand van 20 met iemand van 10 is gewoon verkrachting. Maar ik ben onwijs gek op Bradley... Maar dat gelul van jou maakt het net alsof 2 ranzen zijn die het alleen maar om de sex doen. Reageren
Eros Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Heb altijd al relaties gehad met meisjes die 1 of 2 jaar jonger waren dan mij, meisjes zijn gewoon sneller rijp dan jongens. Heb dan ook geen probleem met leeftijdsverschillen. En dit topic gaat over leeftijdsverschil in relaties, niet over de relatie tussen Mirrrr en Bradley, negeer Seva gewoon, waarom gaan julie nog in op zijn idiote opmerkingen. Bewerkt: 14 september 2007 door Eros Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Oudere vrouwen die met een jong kereltje aanpappen zijn over het algemeen tamelijk zielig. En bedankt.... Ik heb het dan wel over leeftijdsverschillen van meer dat een paar jaar, hoor Zolang ze nog van dezelfde generatie zijn ( +- 10 jaar) is heb ik er niet zo'n probleem mee. 10 jaar is toch geen generatie, dus iemand van 10 die verkering heeft met 20, daar heb je geen probleem mee. Dus als ze hem verkrachten, dan heb je geen probleem. :O Wat lul je uit je nek... Iemand van 20 met iemand van 10 is gewoon verkrachting. Maar ik ben onwijs gek op Bradley... Maar dat gelul van jou maakt het net alsof 2 ranzen zijn die het alleen maar om de sex doen. Dat is andere taal dan zoals gewoonlijk, ik mag geen 'fuck' zeggen en jij mag dan wel 'lul' zeggen, ik vind dat niet eerlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.