Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Oudere vrouwen die met een jong kereltje aanpappen zijn over het algemeen tamelijk zielig. En bedankt.... Ik heb het dan wel over leeftijdsverschillen van meer dat een paar jaar, hoor Zolang ze nog van dezelfde generatie zijn ( +- 10 jaar) is heb ik er niet zo'n probleem mee. 10 jaar is toch geen generatie, dus iemand van 10 die verkering heeft met 20, daar heb je geen probleem mee. Dus als ze hem verkrachten, dan heb je geen probleem. :O Badley, jullie neuken En niet alleen om de sex Dus ze misbruikt je, dat had ik niet verwacht. Seva, wat wil je hiermee bereiken? Volgens mij is het meer iets wat je tegen Mirrrr hebt, als tegen hen in het algemeen... Ik vind dat we wat minder conservatief moeten zijn, want waarom oudere mannen wel met jonge meisjes, maar niet jongere mannen met oudere meisjes? Emancipatie? Reageren
Wesley Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Over verkrachten gesproken, Als je in Amerika 14 bent, en je hebt een vriendje/vriendinnetje van 17 ofzo, en ze gaan het doen, dan heeft die gene van 17 jaar een zeer groot probleem. Want seks onder de 14 is niet eens toegestaan in Amerika, dan ben je strafbaar bezig, dus kan die meisje/jongen van 17 jaar een cellstraf krijgen! P.S. D'r komen veel bezoekers hier xD @PatrickW; WHAhahahahahahahahahahaha! dat vond ik een echt mooie uitspraak xD trolopleiding! xDxD!!! Bewerkt: 14 september 2007 door Wesley_GTA Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Dat is andere taal dan zoals gewoonlijk, ik mag geen 'fuck' zeggen en jij mag dan wel 'lul' zeggen, ik vind dat niet eerlijk. Tja jij doet alsof ik Bradley verkracht Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 10 jaar is toch geen generatie, dus iemand van 10 die verkering heeft met 20, daar heb je geen probleem mee. Dus als ze hem verkrachten, dan heb je geen probleem. Jij moet eens een keer ophouden andere mensen woorden in de mond te leggen. Volg je een trol opleiding ofzo ? Reageren
BaasB Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) sevaboy, doe alsjeblieft even normaal man... Je hebt het tot nu toe alleen nog maar over neuken, verkrachten, misbruik, en gevangenisstraf die je kunt krijgen door het verkrachten gehad. Een relatie draait om liefde, en niet alleen wat jij hierboven allemaal uitkraamt. Maarja, deze discussie ging oorspronkelijk over wat je van het leeftijdsverschil vind in een relatie, en het lijkt me dus niet de bedoeling om alleen op Bradley en Mirrrr te gaan zitten zeiken. EDIT: Gelukkig waren er al wat mensen voor me die er wat van zeiden. Bewerkt: 14 september 2007 door BaasB Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) 10 jaar is toch geen generatie, dus iemand van 10 die verkering heeft met 20, daar heb je geen probleem mee. Dus als ze hem verkrachten, dan heb je geen probleem. Jij moet eens een keer ophouden andere mensen woorden in de mond te leggen. Volg je een trol opleiding ofzo ? Hoe weet je dat? Wie heeft er m'n geheimen gezegd, maar ik ga al kappen, anders word ik gebrandmerkt met de naam 'internettrol'. Trouwens, ik kan niet normaal doen. Bewerkt: 14 september 2007 door sevaboy Reageren
Eros Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Over verkrachten gesproken, Als je in Amerika 14 bent, en je hebt een vriendje/vriendinnetje van 17 ofzo, en ze gaan het doen, dan heeft die gene van 17 jaar een zeer groot probleem.Want seks onder de 14 is niet eens toegestaan in Amerika, dan ben je strafbaar bezig, dus kan die meisje/jongen van 17 jaar een cellstraf krijgen! P.S. D'r komen veel bezoekers hier xD Als het meisje daar mee toestemt, dan gebeurt er niets, want niemand komt het te weten. Je moet gewoon samen uitmaken of je er al klaar voor bent of niet. Reageren
Youp Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Zo'n oude vrouw lijkt mij ook wel genieten hoor.. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Over verkrachten gesproken, Als je in Amerika 14 bent, en je hebt een vriendje/vriendinnetje van 17 ofzo, en ze gaan het doen, dan heeft die gene van 17 jaar een zeer groot probleem.Want seks onder de 14 is niet eens toegestaan in Amerika, dan ben je strafbaar bezig, dus kan die meisje/jongen van 17 jaar een cellstraf krijgen! P.S. D'r komen veel bezoekers hier xD Als het meisje daar mee toestemt, dan gebeurt er niets, want niemand komt het te weten. Je moet gewoon samen uitmaken of je er al klaar voor bent of niet. Tja maar wat er tussen mij en Brad speelt is gewoon liefde Voor de rest wat er in bed gebeurd gaat niemand wat aan :$ Reageren
Eros Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Over verkrachten gesproken, Als je in Amerika 14 bent, en je hebt een vriendje/vriendinnetje van 17 ofzo, en ze gaan het doen, dan heeft die gene van 17 jaar een zeer groot probleem.Want seks onder de 14 is niet eens toegestaan in Amerika, dan ben je strafbaar bezig, dus kan die meisje/jongen van 17 jaar een cellstraf krijgen! P.S. D'r komen veel bezoekers hier xD Als het meisje daar mee toestemt, dan gebeurt er niets, want niemand komt het te weten. Je moet gewoon samen uitmaken of je er al klaar voor bent of niet. Tja maar wat er tussen mij en Brad speelt is gewoon liefde Voor de rest wat er in bed gebeurd gaat niemand wat aan :$ Inderdaad, was ook niet op julie bedoeld, en wat julie in bed doen wil ik eerlijk gezegt ook niet weten. ^^ Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Mijn ouders verschillen 10 jaar en ik heb verkering gehad met mijn NL lerares van 26 dus praat me er niet van Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Als dit zo door gaat gaat dit topic toch weer op slot....Gwoon terug ontopic :Ik vind leeftijdsverschillen niet zo uitmaken.Liefde is gewoon liefde,en daar kun je niks aan doen.Mijn ouders vrschillen 5 jaar,en ik heb er echt geen probleem mee.Me vader is vandaag 49 geworden,en ik ben 11 jaar.Ik heb er dus ook geen probleem mee dat ik oude ouders heb Bewerkt: 14 september 2007 door Gino99 Reageren
Youp Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Mijn ouders verschillen 10 jaaren ik heb verkering gehad met mijn NL lerares van 26 dus praat me er niet van Daarvoor moet je lerares gestraft worden. Mag niet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Luv is Luv, leeftijd boeit niet. Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Vanaf nu blijft iedereen on-topic. Leeftijds verschil in relaties.. Het sexleven van individuele (of meerdere) forumleden is vanaf nu off-topic hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.