Jump to content

Groot leeftijdsverschil in relaties

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat iedereen het zelf moet weten.

Toen ik 14 was had ik met iemand van 16. Dat is maar 2 jaar verschil.

Maar tog vonden sommige mensen het raar en dom enzo. :cya:

• Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sevaboy

9

• Steel Dogg

6

• PatrickW

5

• Sandra

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Mijn ouders verschillen 10 jaar

en ik heb verkering gehad met mijn NL lerares van 26

dus praat me er niet van

Daarvoor moet je lerares gestraft worden. Mag niet.

Ik quote nu deze opmerking, maar het is even een algemeen bedoeld: Het is niet waar dat je strafbaar bent als je seks hebt met een minderjarige, zolang je er als persoon onder de 18 maar mee ingestemd hebt. Wat wel zo is, is dat het niet zo handig is voor de volwassene in kwestie, aangezien de minderjarige achteraf alsnog mag zeggen dat 'ie het toch niet zo heel leuk vond en dat maakt de persoon boven de 18 alsnog strafbaar. Met instemming is er echter niets aan de hand.

EDIT: Verkeerd opgevat, bovenstaande geldt alleen voor vanaf 16. Onder de 16 ben je sowieso strafbaar en onder de 12 al helemaal. Foutje :sst:

Bovendien is het ook tegen de regels van de school in..

Geplaatst:

Ik vind dat absoluut niet erg :N

Al heb ik met iemand van 24 jaar of met van 18 jaar :bonk:

Het is eigenijk wel een groot verschil..

Alleen als je echt van elkaar houd dan maakt leeftijf niks meer uit :N

Geplaatst:

Ik dacht dat Mirr samen woonde, maar wist niet dat dat met Bradley H. was. Of is dit iets van de laatste dagen?

Geplaatst:

mij maakt het niet zo heel veel uit, ook niet of de jongen jonger is dan het meisje...

maar er zijn grenzen vind ik, van af 20jaar verschil wordt het bij mij wel erg extreem.

En over dat vrouwen eerder volwassen zijn vind ik ook een beetje onzin, het is maar net hoe je je wilt gedragen/voordoen

Geplaatst:

Het moet gewoon ware liefde zijn! Als je nou een half jaar of 1 jaar ouder bent, is sowieso geen probleem, maar als het 10 jaar of hoger verschil is, gaat het bij mij sowieso te ver! :Y

Geplaatst:

Ikzelf heb ook geen probleem met mensen die verschillen van leeftijd, maar ik vind het wel erg dat ze sex hebben. Vanaf 20 jaar, dan mogen ze doen wat ze willen. Maar als je bijvoorbeeld 12 bent en je lief 22. Dan vind ik niet dat ze al klaar zijn om sex te hebben.

Geplaatst:

Als iemand van 12 verliefd is op iemand van 22 en iemand van 13 verliefd is op iemand van 23 en als iemand van 14 verliefd is op iemand van 24 enz , dan moet je er gewoon het beste van maken. Stel nou als je stapel verliefd op diegene ben , en op oudere meisjes/vrouwen valt. Als ik mijn reacties op de vorige pagina lees dan zeg ik nu bij deze dat het hellemaal niet erg is , leeftijd maak mij niet uit. Liefde is liefde , en sommige mensen hier zitten gewoon mensen hun avond te vergallen.

Geplaatst:
Als iemand van 12 verliefd is op iemand van 22 en iemand van 13 verliefd is op iemand van 23 en als iemand van 14 verliefd is op iemand van 24 enz , dan moet je er gewoon het beste van maken. Stel nou als je stapel verliefd op diegene ben , en op oudere meisjes/vrouwen valt. Als ik mijn reacties op de vorige pagina lees dan zeg ik nu bij deze dat het hellemaal niet erg is , leeftijd maak mij niet uit. Liefde is liefde , en sommige mensen hier zitten gewoon mensen hun avond te vergallen.

Klopt. Als het ware liefde is, maakt leeftijd niks uit, alleen je moet dan niet te ver met elkaar gaan. Stel: Jij bent 18 en je meisje is 14. Het is dan niet slim om op die leeftijdsverschillen sex te hebben, al ben jij er klaar voor!

Geplaatst:

Klopt. Als het ware liefde is, maakt leeftijd niks uit, alleen je moet dan niet te ver met elkaar gaan. Stel: Jij bent 18 en je meisje is 14. Het is dan niet slim om op die leeftijdsverschillen sex te hebben, al ben jij er klaar voor!

En dat wil ik ook bedoelen, ik heb niets tegen mensen die zwaar in de love zitten en zelf is de partner ouder dan die andere, dan heb ik er ook geen probleem mee.

Geplaatst: (bewerkt)

In mijn familie komt 't veel voor. Alle 2 m'n ooms zijn rond de 40 en hebben vriendinnen van rond de 20. Ook mijn nichtje is 16 en heeft 'n vriend van 30, dat is wel f*cked up eigenlijk. Ik vind het niet echt erg, maar een gelijke leeftijd zou beter zijn geweest

Bewerkt: door Juju
Geplaatst:

mijn ouders schelen bijna 10 jaar en dat vindt ik opzich best gewoon :7

maar ik zie mezelf niet met een meisje van 15 (2 jaar jonger)....

Ik vindt dat er nu te veel verschil zit tussen mij en mensen die 2 jaar ouder/jonger zijn dan mij...

Geplaatst:

Ja, kijk mijn ouders verschillen nu ook 7 jaar met elkaar, maar ik vind het niet erg. Sterker nog: Ik merk het niet eens, want zo oud is mijn vader nou ook weer niet. 38 is niet zo oud, of wel soms? :puh:

Geplaatst:

Tussen de Opa en Oma van iemand die ik ken zit 22 jaar tussen.

Maar ik vindt bij mensen van al een wat oudere leeftijd maakt het niet uit.

Tot je 15e ofzo ga je meestal met mensen van dezelfde leeftijd en daarna gaan steeds meisjes met oudere jongens.

Geplaatst:

Mja, wat zegt leeftijdsverschil? Eigenlijk weinig, het zijn cijfertjes, als je echt om elkaar geeft denk je niet om de leeftijd of dingen daar om heen, dan kijk je elkaar in de ogen en zeg je: "Ik hou van je" - tenzij je iets anders zegt, maar dat hoef ik niet te weten. Mijn vader is 60 en men moeder is 51, eerlijk gezegd geef ik er niet om dat mijn vader ouder is dan mijn moeder, maar soms denk ik, ik wou dan men vader jonger was, maar je kan niet alles hebben.

Mensen die mij op msn hebben, dit zijn er een aantal,"nee ik ga ze niet opnoemen", die zien bij mij staan: "(L)|ι| |ℓ|σνє |у|συ (L)" Tsja en wie zou dat wezen, mijn vriendin dus, ik ben 17 jaar en zij is 15 geworden moet ik me nu gaan schamen? Nee, ik vind van niet, ik hou van haar, en het is wederzijds. Als het groter was geweest in leeftijd dan had ik geen relatie begonnen, want ik hou me niet bezig met meisjes onder de 12/13.

In ieder geval tis je eigen keus en verantwoordelijkheid, je moet weten hoe je met een situatie om moet gaan en kunnen. Een probleem achter de relatie tussen Bradley, en Mirrrr zie ik eigenlijk niet, ze zijn verliefd laat ze dan ook met rust.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...