Las Vegas Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) Op onze leeftijd scheelt dat wel veel. Kijk ik ben 15 stel dat ik iets met iemand van 20 krijg...zou d'r uitzien...Maar of je nu 43 of 48 bent maakt niet veel uit. Wetenschappelijk bewezen is dat een vrouw 2 jaar voorloopt op leeftijd als bij een man met dezelfde leetijd. Bewerkt: 15 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
Squidward Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ik heb een vriendin die net 19 is geworden zij heeft al haar rijbewijs!, ik vind dus dat er meestal niets mis mee is, behalve als het leeftijdsverschil heel erg groot is (10, 20 jaar) Reageren
thug Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) tom boonen(bekende prof wielrenner) geeft een nieuwe vriendin hijzelf is 27jaar en zij 16 wat vinden julie daar van? Bewerkt: 5 december 2007 door thug Reageren
2fast{0} Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 tom boonen geeft een nieuwe vriendin hijzelf is 27jaar en zij 16 wat vinden julie daar van? Dat is best sneu. Maar ik vind gewoon dat er wel wat verschil in mag zitten. 2 jaar kan nog wel, maar zoals eerder is gezegd 10-20 jaar kan echt niet. Maar goed het is hoe je je voelt van binnen he, het ziet er dan wel raar uit maar goed. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Ja hoor ik vind dat het goed kan , mijn ouders zijn 41 en 49 bijna en ik ben 12 en me zus is 16, maar ik heb er geen last van dat me ouders oud zijn.sterker nog ik zou geen moeder van 20 of 25 of weet ik veel willen,gewoon vanaf boven de 30. Op liefde staat geen leeftijd geen leeftijd word gezegt, en daar ben ik het 90% mee eens want een 10 jarige met een 20 jarige vind ik niet kunnen,maar een 25 jarige met een 18 of 17 jarige wel hoor,als je van iemand houdt dan moet je je hart volgen . en of je dan me diegene naar bed gaat dat licht eraan of je dat wil en er klaar voor bent, en zoals somige mensen al zeggen in liefde word niet iemand zomaar verkracht, dat doe je niet in liefde!!! @even de zinsbouw aangepast en wat typfoutjes Bewerkt: 6 december 2007 door fiegel5 Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Giel Beelen had met de vader van dat 16-jarige meisje gebeld en die vond het geen probleem dat ze met Tom Boonen gaat. Maar ja. @fliegel5: als je 12 bent en een moeder van 20-25 hebt is dat wel heel extreem Dan zou ze zwanger zijn op een leeftijd van 8-13 jaar Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 'T maakt mij niet uit eigenlijk. het is hun eigen keuze. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Boeie, als je nou op elkaar verliefd ben moet je het doen, al zit er 8 jaar tussen ofzo zou ik het zelf niet doen en zouden me ouders me raar aankijken, ik zou zelf tot max 2/3 jaar gaan maar echt geen 4/5 of meer Reageren
philip14 Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Bij mij op school is er een leraar die zijn eigen vriendin nog les heeft gegeven. Reageren
KIM* Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Laat ik dan toch ook maar eens reageren... Ik ben 15, maar voel me zo niet.. Ben volgens de meeste mensen erg volwassen voor myn leeftijd. Mijn vriend is 22. Ja.. 22. Maar hij gedraagt zich er niet naar! Heel veel mensen schatten hem zoiezo al onder de 20. Izelf dacht eerst altijd dat hij een jaar of 17 was. Qua uistraling, én qua karakter! Mij schatten ze vaak ook een jaar of 17.. Maar wat maakt het uit? Het gaat erom dat we enorm gek zijn op elkaar, we niets van het verschil merken, en onze ouders het goed vinden! Dus, leeftijdsverschil is niet erg. het gaat erom dat je gelukkig bent, en dat je ouders het er ook mee-eens zijn. En het gaat er ook om hoe volwassen iemand is.. Als de jongen (bijvoorbeeld, het kan net zo goed het meisje zijn!) zich gedraagt op 22 jarige leeftijd, als iemand van 30, dan zou ik het dek ik niet doen. Maar wanneer hij zich zo nog helemaal niet gedraagt: wat is dan het probleem ? En zeg nou zelf: Kun je hetverschil zo erg zien ? Bewerkt: 15 mei 2008 door KIM* Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Laat ik dan toch ook maar eens reageren...Ik ben 15, maar voel me zo niet.. Ben volgens de meeste mensen erg volwassen voor myn leeftijd. Mijn vriend is 22. Ja.. 22. Maar hij gedraagt zich er niet naar! Heel veel mensen schatten hem zoiezo al onder de 20. Izelf dacht eerst altijd dat hij een jaar of 17 was. Qua uistraling, én qua karakter! Mij schatten ze vaak ook een jaar of 17.. Maar wat maakt het uit? Het gaat erom dat we enorm gek zijn op elkaar, we niets van het verschil merken, en onze ouders het goed vinden! Dus, leeftijdsverschil is niet erg. het gaat erom dat je gelukkig bent, en dat je ouders het er ook mee-eens zijn. En het gaat er ook om hoe volwassen iemand is.. Als de jongen (bijvoorbeeld, het kan net zo goed het meisje zijn!) zich gedraagt op 22 jarige leeftijd, als iemand van 30, dan zou ik het dek ik niet doen. Maar wanneer hij zich zo nog helemaal niet gedraagt: wat is dan het probleem ? En zeg nou zelf: Kun je hetverschil zo erg zien ? Leuke foto trouwens Tsja, op zich is het wel een behoorlijk verschil, maar als iedereen dat goed vindt zie ik verder ook het probleem niet. Oké, volgens de wet mag het eigenlijk niet, maar als jullie zo gek op elkaar zijn... who cares? Mijn ex is ook 6 jaar jonger dan ik. Toen ik wat met haar kreeg, was ik 19 (bijna 20) en zij net 14. Maar we waren erg gek op elkaar en wisten het toch nog één jaar uit te houden Ik wens je nog een leuke tijd met je vriend Reageren
Forever GTA Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 In liefde/ware liefde moet leeftijdsverschil niks uitmaken. Vroeger maakten het niks uit en in sommige andere landen doen ze het ook, (eigenlijk fout) zoals op je 13e al het doen maar dan moeten ze ook al trouwen. 14/15 is eigen een goeie leeftijd pas. Een berekening hoe ik het goed vind is: 13 tot 16 kan. 14/15 tot 18/19 kan. Maar 15/16 tot 20 kan Vanaf 18/19 kan al met ouder iemand (maar zou zeggen 25/30) Maar ook al is het verboden in het geheim kan het altijd.... Wat ze in amerika voor eisen stellen vind ik zo belachelijk, mag je het pas op je 19 of 21e doen of met iemand die ouder is iets hebben zoiets was het. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Mijn meisje is 14 heeft de spirit en lichaamsopbouw (ik heb het gechecked ) van een 15 a 16 jarige Ik zie eruit als iemand van 13 (geen wonder) (dat ben ik ook) Reageren
hank_187 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Laat ik dan toch ook maar eens reageren...Ik ben 15, maar voel me zo niet.. Ben volgens de meeste mensen erg volwassen voor myn leeftijd. Mijn vriend is 22. Ja.. 22. Maar hij gedraagt zich er niet naar! Heel veel mensen schatten hem zoiezo al onder de 20. Izelf dacht eerst altijd dat hij een jaar of 17 was. Qua uistraling, én qua karakter! Mij schatten ze vaak ook een jaar of 17.. Maar wat maakt het uit? Het gaat erom dat we enorm gek zijn op elkaar, we niets van het verschil merken, en onze ouders het goed vinden! Dus, leeftijdsverschil is niet erg. het gaat erom dat je gelukkig bent, en dat je ouders het er ook mee-eens zijn. En het gaat er ook om hoe volwassen iemand is.. Als de jongen (bijvoorbeeld, het kan net zo goed het meisje zijn!) zich gedraagt op 22 jarige leeftijd, als iemand van 30, dan zou ik het dek ik niet doen. Maar wanneer hij zich zo nog helemaal niet gedraagt: wat is dan het probleem ? En zeg nou zelf: Kun je hetverschil zo erg zien ? die gast lijkt al 25 ofzo hehehehe niet 17 hij heb een snor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.