Time-Bandit Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik ben 21 en me vriendin is 14. Met het innerlijk en uiterlijk van een oudere. En ja... ik ben ik dus nooit volwassen Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Mij maakt het niks uit. Ik zeg maar altijd: als je maar gelukkig leeft, daar gaat het om! Het is bv. wel erg als iemand van 80 met iemand anders van 20 gaat omdat die man of vrouw dan miljonair is. Net zoals de lengte, wat maakt mij dat nou uit? Je leeft zoals je leeft, toch? Reageren
tjoef Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Maar het is toch zo genant als je vriendin zich moet bukken om je te kussen :-s Dat zou ik toch vinden. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Het scheelt opzich dat ik 1.90/1.95 ben. Dus dat moet ik voor elk meisje zo'n beetje Reageren
hank_187 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik ben 21 en me vriendin is 14. Met het innerlijk en uiterlijk van een oudere. En ja... ik ben ik dus nooit volwassen echt???? wa vind haar padre hier van? Reageren
tjoef Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Het scheelt opzich dat ik 1.90/1.95 ben. Dus dat moet ik voor elk meisje zo'n beetje Ik zou het niet genant vinden als jij(de jongen) je moet bukken, maar als het meisje dat moet doen. Ik bedoel dit niet in het opzicht van 'macht' ofzo, maar ik vind het gewoon vreemd.. Dan zal je zoiezo ook vreemde reacties krijgen van vrienden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.