The Distortion Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Hallo gta forum members Ik heb vandaag eventjes een hummer H2 gemod over dit: landstal <-- Zo staat het in die bestanden en het readme als ik langstal bij Wikigta.nl intyp dan krijg ik dit http://nl.wikigta.org/wiki/Landstalker_%28GTA_San_Andreas%29 Vindplaats Geen weet iemand waar ik dan me hummer kan vinden ? Bij welke weg en al zoja laat het aub even weten grtz Reageren
BinkieNet Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Hallo gta forum membersIk heb vandaag eventjes een hummer H2 gemod over dit: landstal <-- Zo staat het in die bestanden en het readme als ik langstal bij Wikigta.nl intyp dan krijg ik dit http://nl.wikigta.org/wiki/Landstalker_%28GTA_San_Andreas%29 Vindplaats Geen weet iemand waar ik dan me hummer kan vinden ? Bij welke weg en al zoja laat het aub even weten grtz Hij rijd veel in Las Venturas, rond de strip veel rondjes rijden en je komt ze vanzelf tegen Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Een Landstalker zal vooral veel rondrijden in de Desert, hij kan ook wel eens door SF of Lv rijden, maar daar heb je hoogstwaarschijnlijk weinig kans. De wagen zelf is eigenlijk ook meer voor ruig terein, dus het meest logische is reeks genoemd de Desert, hij zal vooral rijden op grote wegen, probeer eens wat op de wegen rond de Abonded Airfield te rijden, je komt hem daar vast tegen! . Reageren
Donwell Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 De Landstalker rijdt inderdaad ook veel rond in de verschillende steden en plaatsen in San Andreas, genoeg plaats dus. Op sommige plaatsen komt hij meer voor dan op andere plaatsen, raak dus niet gefrustreerd als je hem op een plaats niet kunt vinden. Een carspawn is een tweede optie om een de wagen ergens te plaatsen. Het is op zich niet zo moeilijk, je download een carspawner, deze vind je genoeg op het internet, en voert de ID in, of een gedeelte van de naam van deze, in dit geval LANDSTAL. Dit is de codenaam, als je er ook nog 'ker' achtervoegt, pakt hij hem niet. Als je vervolgens terug in-game gaat, zie je het gewenste voertuig voor je staan, ongeveer 2 à 3 meter verderop. Als laatste optie kun je zelf ook een spawn maken, maar hiervoor ben je wel wat modding-ervaring nodig. Als je dat wilt leren, kun je het beste eventjes rondsnuffelen in het modding-gedeelte van dit forum. Succes! Reageren
The Distortion Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Een Landstalker zal vooral veel rondrijden in de Desert, hij kan ook wel eens door SF of Lv rijden, maar daar heb je hoogstwaarschijnlijk weinig kans. De wagen zelf is eigenlijk ook meer voor ruig terein, dus het meest logische is reeks genoemd de Desert, hij zal vooral rijden op grote wegen, probeer eens wat op de wegen rond de Abonded Airfield te rijden, je komt hem daar vast tegen! . en waar is Abonded Airfield ?? Reageren
Donwell Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Dit is het vliegtuig kerkhof, hetzelfde plaatsje waar je ook de vliegschool missies behaalt. Dit is midden in The Dessert, nabij het beroemde stukje terrein van Area69. Deze plaats ken je vast wel, als je de storyline van het spel al eens hebt gespeeld. Velen vinden deze naam, Abonded Airfield, nog een lastige naam om bijvoorbeeld te onthouden. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Volgens mij vind je daar meer Ranchers! Excuse Correct me if I'm worng wrong , maar rijden die Landstalkers niet super veel rond in Doherty, San Fierro? Tenminste, bij mij is het zo. Ik moet moeite doen om een andere auto dan een Landstalker of een Stallion tegen te komen daar. Bewerkt: 15 september 2007 door MartyCeha Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Misschien heb je hier iets aan >>KLIK<< Reageren
Donwell Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Daar heb ik zojuist ook al gekeken, om te kijken wie er zoal in reed. Kwam er echter niet helemaal uit. Je vind hem in ieder geval regelmatig zo her en der, je moet maar net geluk hebben dat hij in dat gebied rijdt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Zet dit erbij: in plaats van greenwoo, savanna, voodoo # Gang 2 (FAMILIES - PLAYER - BLACK) doe je dit landstal, savanna, voodoo # Gang 2 (FAMILIES - PLAYER - BLACK) Je moet landstal typen en niet landstalker! En Donwell, je zocht vast naar landstalker, het moest landstal. Bewerkt: 15 september 2007 door GTA_XP Reageren
Donwell Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb wel degelijk gezocht op landstal en niet op landstalker. Maar dit zag ik er echter niet tussen staan, wat ook niet uitmaakt op zich. Je kunt dus dit aanpassen, je bende (Grove Street Families) zal dan voortaan ook in deze rijden. Om toch ook nog een kleine toevoeging te geven op die regel; je hoeft niet per sé te vervangen, als ik me niet vergis kun je er ook gewoon landstal achter zetten, ook dan komt hij erbij. Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...r_Spawner;44628 Dé oplossing voor jou probleem. Of edit de cargrp.dat (zie mtl). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.