Jump to content

welke easter egg...?

Death333

welke easte egg is jou favoriet en wil je graag in GTA SA hebben??  

24 leden hebben gestemd

1. 1. welke easte egg is jou favoriet en wil je graag in GTA SA hebben??

• Ghost car
      0
    • The Panoptican killer (seriemoordenaar)
      5
    • Bigfoot!
      6
    • Aliens!
      6
    • Anders.......(type in forum)
      5

Recommended Posts

bigfoot, of die penopticankiller

maar jmmr genoeg zijn die er niet :(

het zou ook leuk zijn dat je een soort van ''premie-jager'' was, dat je een extra missie hebt, en dat je op eastereggs moet jagen zoals de killer, en dan hem vermoorden zodat je geld krijgt...

zucht.dat zou echt kewl zijn :rolleyes:

Delen op andere websites

het zou ook leuk zijn dat je een soort van ''premie-jager'' was, dat je een extra missie hebt, en dat je op eastereggs moet jagen zoals de killer, en dan hem vermoorden zodat je geld krijgt...

Dan zijn het dus geen eastereggs meer. :rolleyes: Het hele idee van een easteregg is juist dat het iets is wat je niet zomaar tegenkomt. Een totaal overbodig grapje.

Delen op andere websites

zombie's zou ook wel cool zijn

vooral omdat ik een groot zombie-fan ben, door de films van romero (day of the dead, night, dawn enz.)

ff offtopic.

het zou cool zijn als er een code was, dat elk mens in het spel veranderd in een zombie, en dat je in je eentje, samen met aleen nog je gang, moet overleven door te renne, op dake te staan, schiete enz.

wat een fanta heb ik he :lol:

Delen op andere websites

zombie's zou ook wel cool zijn

vooral omdat ik een groot zombie-fan ben, door de films van romero (day of the dead, night, dawn enz.)

ff offtopic.

het zou cool zijn als er een code was, dat elk mens in het spel veranderd in een zombie, en dat je in je eentje, samen met aleen nog je gang, moet overleven door te renne, op dake te staan, schiete enz.

wat een fanta heb ik he :lol:

Neuh Fantasie niet.. Dat komt uit Dawn Of The Dead .. :)

Maar ik geef toe, 't zou mega vet zijn!!! :D

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...