Republic Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Hee, ik heb net Gta SA voor de PC, alleen vind ik de besturing heel raar. Vooral bij het camera wissel.. Dan sprint je bijvoorbeeld naar jezelf toe.. Ik weet dat je de camera kan verwissel met de muis, maar blijft dit altijd zo raar? Of went dit? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Hee, ik heb net Gta SA voor de PC, alleen vind ik de besturing heel raar. Vooral bij het camera wissel.. Dan sprint je bijvoorbeeld naar jezelf toe.. Ik weet dat je de camera kan verwissel met de muis, maar blijft dit altijd zo raar? Of went dit? Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar de afstand waarmee je het beeld ziet kan je veranderen met de toets 'V', je kan het beeld van veraf of dichtbij op CJ zetten. Blij voertuigen is er ook nog een camera mode dat je van een hele hoge afstand het voertuig ziet. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Er zijn meer mensen die in het begin problemen hebben met het draaien van de muis tijdens het spelen van San Andreas. Maar dit zal heel snel wennen als het spel vaker speelt. Vooral mensen die eerst San Andreas op een andere console hebben gespeelt hebben vaak moeite met die besturing. Maar het went dus gewoon. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Er zijn meer mensen die in het begin problemen hebben met het draaien van de muis tijdens het spelen van San Andreas. Maar dit zal heel snel wennen als het spel vaker speelt. Vooral mensen die eerst San Andreas op een andere console hebben gespeelt hebben vaak moeite met die besturing. Maar het went dus gewoon. Als je een invert look gewent bent bij een ander spel kan je dit ook bij San Andreas aanzetten , Invert Look zal je beeld met de pijltjes (Bijv. het bovenste pijltje, als je dat dan indrukt dat het beeld dan naar onder gaat) kan veranderen. Ik zou gewoon proberen te wennen aan het beeld, ik heb dit probleem reeks gehad in het probleem maar het is nu al heel lang weer over aangezien ik San Andreas 1 jaar heb, na een week spelen wen je er wel aan . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb op Wikigta gekeken en dit is er uit gekomen: Klik hier! Daar staat alle besturing! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.