STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Ik heb een xbox maar ik ga een ps2 te gaan kopen maar hoever kun je vooruitkijken als je vliegt i san andreas want bij de xbox kun je tot in de verste verte alles zien, maar heb je op de ps2 op den duur een mistmuur?? want dat bellemert het uitzicht ANYONE??? Bewerkt: 29 december 2004 door STASKO Reageren
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 bedoelt ge hoeveel meter mist? want ik snap jou vraag niet 100% Reageren
De_Hater Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Als je bijvoorbeeld VC neemt kun je op de xBox verder kijken dan op de PSII Reageren
jojogta3 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 je bedoelt zeker als je hoog vliegt of je dan ver voor je nog iets kan zien wolken ofzo (leg beter uit zo begrijpen mensen je niet) Reageren
josie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 hij bedoelt denk ik hoever je kan kijken als je vliegt op de ps2 hij wil weten of het zicht verder is op de xbox dan op de ps2 volgens mij is het zicht onbeperkt Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik zou 't niet weten.. Vind het een beetje een nutteloos topic :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.