Ninoke Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Yu, Ik heb aan een hippy sig gewerkt en je kan het al raden ik heb The Truth gebruikt! Ik ben geen hippy ofzo maar ik had hem gemaakt voor de lol en omdat je met de effecten van ps iets hippyachtigs kan maken Hier is ie Rates and comments plz! Greetz Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Eerst en vooral is de render niet mooi uitgeknipt, en passen de kleuren niet bij elkaar. Ook nogal een vrij eenvoudige sig. Het font en de kleur ervan is ook al niet bijpassend. Als dit je eerste sig is, gaat het ermee door. Maar anders niet echt. Ik vind hem dus niet zo mooi. 5/10. Reageren
Ninoke Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Eerst en vooral is de render niet mooi uitgeknipt, en passen de kleuren niet bij elkaar. Ook nogal een vrij eenvoudige sig. Het font en de kleur ervan is ook al niet bijpassend. Als dit je eerste sig is, gaat het ermee door. Maar anders niet echt. Ik vind hem dus niet zo mooi.5/10. Tja,ik ben nog maar een beginner maar omdat jij hem niet mooi vind mag ik hem otch wel mooi vinden? En dat de kleuren niet bijeenpassen dat zijn nu eenmaal hippies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.