Jump to content

Home Cinema aansluiten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gisteren een Home Cinema System gekocht, namelijk de Sony Dav-DZ230. Alleen is het probleem dat ik niet weet hoe ik hem op mijn Xbox 360 aansluit. In de handleiding staat iets over "het aansluiten van andere componenten". Volgens mij bedoelen ze hiermee bijvoorbeeld een Xbox 360 of dergelijke. Er staat ook iets bij over een Digital Media Port Adapter, maar ik weet niet echt wat dit is.

Dus de vraag is: Hoe sluit ik hem aan op mijn Xbox 360?

Bewerkt: door [Xplode]
Geplaatst:

Je moet je Xbox360 niet aansluiten op je Cinema Set maar gewoon op je TV. Die zorgt er dan voor dat je het geluid van je Xbox uit al je speakers hoort. Waarschijnlijk bedoelen ze met ''andere componenten'' video recorders of iets dergelijks, hier ben ik niet echt zeker van.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

je hebt zo een wit/geel/rode stekker uit je xbox komen. zorg er voor dat de gele in de tv komt en de rood/witte in de homecinema set

Geplaatst:

Maar je kan toch ook gewoon alles op je TV aan sluiten en dan de Cinema Set op het geluid van de TV zetten, dat lijkt mij handiger. Want anders moet je misschien die hele draad van de X360 uit mekaar trekken. (als de TV en DVD ver van elkaar af staan.) Wat voor TV heb je? Anders kun je de X360 met HDMI en de cinema met Scart, of omgekeerd :)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Het is me al gelukt. Ik heb op dat Scart doosje (die ik op het plaatje heb laten zien) mijn Xbox en m'n cinema aangesloten, en als ik dan m'n cinema op TV zet en m'n Xbox aandoe dan lukt het gewoon. Nog bedankt voor de hulp :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...