Scarface92 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Saw IV word het derde vervolg op de horrorfilm Saw uit 2004. JigSaw is weer terug maar nu nog beter! De film zal worden geregisseerd door Darren Lynn Bousman. Hij word uitgebracht met halloween 2007. Ik heb er weer zin in! Weer een nieuwe saw film Ik hoop dat hij beter word dan Saw 2.. De beste Saw film vond ik vanaf nu nog: Saw 3 Verhaal Volgens producent en bedenker Leigh Whannell zal deel vier veel onbeantwoorde vragen uit het derde deel beantwoorden, zoals de relatie tussen Obi en Jigsaw, en wat er op het cassettebandje staat dat Jigsaw aan het einde van de derde film vastlijmt met was. Volgens regisseur Bousman zal de film ook een scène met ratten bevatten. Bron: Wikipedia Hier de 1ste trailer van Saw 4. Reageren
Arjen Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Vet.. Voor degene die dus niet weten wanneer Halloween is; 31 oktober. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Hier de 1ste scene Waarschuwing: voor de mensen die het nog niet willen zien.. Niet kijken dus! Dit is de 1ste scene van de nieuwe saw film: Saw IV Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 gadverdamme ik snap niet dat iemand dat leuk vindt het is te goor voor mij Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 gadverdamme ik snap niet dat iemand dat leuk vindt het is te goor voor mij Ik vind dat 'Goor' hoord in horror films Bloed vooral enz. En ook veel spanning dat heeft saw ook Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik bang dat het een beetje een herhalingsoefening gaat worden.. Saw 1 vond ik geniaal. Saw 2 wel leuk. Saw 3 was meer een verplicht nummer. Maar Saw 4 hoeft van mij niet meer.. gaan ze er net zo veel als Police Academy maken? Aan het eind van elke Saw denk ik ook dat Jigsaw nu wel écht dood is. De volgende film speelt ie weer vrolijk mee. Terminale kanker, kogels in z'n knar, alles heeft die ouwe al doorstaan. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Terminale kanker, kogels in z'n knar, alles heeft die ouwe al doorstaan. haha ben het er wel mee eens, heb het nu helemaal gehad met dit concept bout er nu maar me af... pure uitmelkerij Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 En dat te bedenken dat er nog 2 delen komen Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Gruwelijke shit Het is enorm goor, maar wel geniaal. Als de film uit is ga ik hem zeker downloaden. Greetz Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik denk dat ik IV ook maar aan men lijstje toe voeg. De eerste 3 vondt ik een anti-climax, hopelijk wordt het nu weer wat origineler. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik vind de Saw serie erg goed. Als het uit is, ga ik het kijken, 100% Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Dit gaat denk ik wel weer vet worden ! Reageren
K.O. Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Geniale films! Maar om ze nou in de bioscoop (groot scherm, surround sound) te zien lijkt me net iets te smerig. Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Inderdaad ik heb gehoord dat bioscoopbezoekers bij die film bij bosjes flauwvielen Reageren
Squidward Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ze moeten er niet nog meer gaan maken, want nu moet die vader zijn dochter redden en Jiggsaw is nu dood, en het lijkt me heel erg afgezaagd als er nog een Saw V met een opvolger van Jiggsaw ofzo. Wat mij betreft moeten ze het bij het vierde deel laten. Maar voor de rest zeer gave films, Saw 3 is echt het vetst! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.