Galiorix Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ze moeten er niet nog meer gaan maken, want nu moet die vader zijn dochter redden en Jiggsaw is nu dood, en het lijkt me heel erg afgezaagd als er nog een Saw V met een opvolger van Jiggsaw ofzo. Wat mij betreft moeten ze het bij het vierde deel laten. Maar voor de rest zeer gave films, Saw 3 is echt het vetst! Afgezaagd, toepasselijke woordkeuze Anyway als hij in de bios komt, zal ik er zeker zijn? Zit daar een minimum leeftijd op? Greetz Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ze moeten er niet nog meer gaan maken, want nu moet die vader zijn dochter redden en Jiggsaw is nu dood, en het lijkt me heel erg afgezaagd als er nog een Saw V met een opvolger van Jiggsaw ofzo. Wat mij betreft moeten ze het bij het vierde deel laten. Maar voor de rest zeer gave films, Saw 3 is echt het vetst! Afgezaagd, toepasselijke woordkeuze Anyway als hij in de bios komt, zal ik er zeker zijn? Zit daar een minimum leeftijd op? Greetz 16 wss weer. Reageren
thug Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ze moeten er niet nog meer gaan maken, want nu moet die vader zijn dochter redden en Jiggsaw is nu dood, en het lijkt me heel erg afgezaagd als er nog een Saw V met een opvolger van Jiggsaw ofzo. Wat mij betreft moeten ze het bij het vierde deel laten. Maar voor de rest zeer gave films, Saw 3 is echt het vetst! het derde deel vond ik niet zo goed maar het vierde deel zal wel vet zijn maar een vijfde!!! zal afgezaagd zijn of ze zullen heel goed uit de hoek moeten komen Reageren
thug Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 tja ik denk het wel want die scenes heb ik nog niet gezien trouwens als je tot het einde kijkt van het filmpje zieje de site www.saw4.com Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Is dat ook van Saw IV? Ja anders post ik het ook niet Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 werd tijd voor deel 4 Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ziet er niet verkeerd uit : . Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Saw IV zal pas 3 Januari 2008 in de bioscoop te zien zijn! Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb sinds een paar weken SAw IV op DVD en hij is SAAI. Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb sinds een paar weken SAw IV op DVD en hij is SAAI. Serieus? Wat is er saai aan dan? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Vanavond ga ik hem kijken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.