thug Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 ja zeg es wat is er saai aan? DAN,,,? Reageren
K.O. Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Saw I was zeker wel de beste van de eerste drie delen. Saw IV lijkt me eigenlijk net een deeltje te veel. Net iets te veel uitgemolken. Hij is dood! Dat was gewoon het difinitieve einde! Maar nee hoor, hij wist dat allemaal van tevoren en had nog een bandje ingeslikt en wat mensen gevangen gezet. Toch veel te vergezocht? Een gesloten einde moet je niet weer open forceren. Maar heb m nog niet gezien dus wie weet. Reageren
Ruwie Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Saw I was zeker wel de beste van de eerste drie delen. Saw IV lijkt me eigenlijk net een deeltje te veel. Net iets te veel uitgemolken. Hij is dood! Dat was gewoon het difinitieve einde! Maar nee hoor, hij wist dat allemaal van tevoren en had nog een bandje ingeslikt en wat mensen gevangen gezet. Toch veel te vergezocht? Een gesloten einde moet je niet weer open forceren.Maar heb m nog niet gezien dus wie weet. Hier ben ik het helemaal mee eens Vanaf SawI zie ik het alleen maar bergaf gaan met de Saw serie... Saw I was echt meesterlijk maar mijn mening verandere nadat ik het 2e en 3e deel heb gezien... Ze willen er gewoon zoveel mogelijk geld mee verdienen en letten er niet meer op, of het verhaal nog klopt.Erg jammer.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.