Blue Yoshi 97 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Wat hoorde ik? Iets dat 50 gaat stoppen met z'n solo-carrière, omdat Kanye West meer albums verkoopt? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ja, het is zo. 50 Cent zou sowieso zijn contract afsluiten en verdergaan als ''gangsta''. Curtis is nu zijn laatste album dus Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Erg jammer dus.. Ik ga het album: curtis, snel kopen en nog genieten van 50 cent Ook denk ik wel dat hij nog niet helemaal stopt met rappen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Snel een paar extra Kayne-albums kopen, Tycho Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Snel een paar extra Kayne-albums kopen, Tycho :$ Zeg maar Yoshi... Hey maar ik vind het ook jammer :'( Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Nee, 50 Cent was vroeger echt heel goed en populair, maar dat zakte de afgelopen jaren. Nu is hij niks meer dan een wrak, wat hij waarschijnlijk zelf ook al heeft ingezien d.m.v. te stoppen . Het is niet slim als hij nog doorgaat. Iedereen weet sowieso dat 50's tijd over is. De tijd van In Da Club Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Nee, 50 Cent was vroeger echt heel goed en populair, maar dat zakte de afgelopen jaren. Nu is hij niks meer dan een wrak, wat hij waarschijnlijk zelf ook al heeft ingezien d.m.v. te stoppen . Het is niet slim als hij nog doorgaat. Iedereen weet sowieso dat 50's tijd over is. De tijd van In Da Club De tijd van 50 Cent is nog echt niet over hoor. En warom is hij een wrak Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Merk je dat dan niet? Hij verkoopt nog heel slecht . Vergelijk bijv. zijn film: Get Rich Or Die Triyn eens met die van Eminem: 8-Mile. En waarom denk je dat 50 Cent wilt stoppen? Juist, ja Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Merk je dat dan niet? Hij verkoopt nog heel slecht . Vergelijk bijv. zijn film: Get Rich Or Die Triyn eens met die van Eminem: 8-Mile. En waarom denk je dat 50 Cent wilt stoppen? Juist, ja 50 Cent is iemand die muziek maakt en niet film's. Het gaat dus om de muziek. En hoor je nu nog iets van Eminem ? Juist... ja helemaal niets... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Merk je dat dan niet? Hij verkoopt nog heel slecht . Vergelijk bijv. zijn film: Get Rich Or Die Triyn eens met die van Eminem: 8-Mile. En waarom denk je dat 50 Cent wilt stoppen? Juist, ja 50 Cent is iemand die muziek maakt en niet film's. Het gaat dus om de muziek. En hoor je nu nog iets van Eminem ? Juist... ja helemaal niets... Dat komt omdat hij een pauze heeft genomen in zijn carriere Hij is nu bezig met een nieuw album te maken genaamd King Mathers. Maar wel jammer dat 50 stopt Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik vind 't in ieder geval niet erg dat 50 stopt. Ik vraag me wel wat er dan gebeurt met G-Unit. Young Buck en Spider Loc vind ik er goeie rappers en ik zou het jammer vinden moest dat ook het einde worden van hun carriere. Misschien dat iemand anders dan directeur wordt van G-Unit. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik vind 't in ieder geval niet erg dat 50 stopt. Ik vraag me wel wat er dan gebeurt met G-Unit. Young Buck en Spider Loc vind ik er goeie rappers en ik zou het jammer vinden moest dat ook het einde worden van hun carriere. Misschien dat iemand anders dan directeur wordt van G-Unit. Dan zal Lloyd Banks of Tony Yayo de baas worden denk ik. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Merk je dat dan niet? Hij verkoopt nog heel slecht . Vergelijk bijv. zijn film: Get Rich Or Die Triyn eens met die van Eminem: 8-Mile. En waarom denk je dat 50 Cent wilt stoppen? Juist, ja 50 Cent is iemand die muziek maakt en niet film's. Het gaat dus om de muziek. En hoor je nu nog iets van Eminem ? Juist... ja helemaal niets... The Re-Up is zijn nieuwe album. En wat zit er in een album? Juist, ja . P.S. We kunnen nog lang doorgaan met de ''Juist, ja'' discussies maar we schieten er denk ik niet veel mee op Reageren
The GamerII Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik voelde hem al aankomen. Eerlijk gezegt had ik het eigelijk niet verwacht, dat Kanye West 50 Cent ooit zou inhalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.