Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Wat hoorde ik? Iets dat 50 gaat stoppen met z'n solo-carrière? Veel te laat... Hij had 10 jaar geleden al moeten stoppen. Ik ben blij, weer een rapper minder Jij bent echt tegen mensen die van Beat&Bass houden, Mettalic is niets vergeleken met Hiphop. Mettalic is een hoopje geschreeuw over een meisje en over de dood, Hiphop is over het Gangstha leven gedoe. Ik vond dat 50Cent de laatste tijd minder over de Gangstha shit rapte, ik vind het toch jammer dat hij stopt, hij was één van de beste rappers van de wereld. Trouwens over Bass bedoel ik Hardjump, geen Hiphop. Het is puur meningsverschil, maar ik wil je er toch op wijzen dat 2Pac als een van de beste rappers werd beschouwt . Natuurlijk heeft ieder een ander mening, maar zo werd dat in de Hip-Hop wereld beschouwt Bewerkt: 16 september 2007 door Steel Dogg Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wat hoorde ik? Iets dat 50 gaat stoppen met z'n solo-carrière? Veel te laat... Hij had 10 jaar geleden al moeten stoppen. Ik ben blij, weer een rapper minder Jij bent echt tegen mensen die van Beat&Bass houden, Mettalic is niets vergeleken met Hiphop. Mettalic is een hoopje geschreeuw over een meisje en over de dood, Hiphop is over het Gangstha leven gedoe. Ik vond dat 50Cent de laatste tijd minder over de Gangstha shit rapte, ik vind het toch jammer dat hij stopt, hij was één van de beste rappers van de wereld. Trouwens over Bass bedoel ik Hardjump, geen Hiphop. Het is puur meningsverschil, maar ik wil je er toch op wijzen dat 2Pac als een van de beste rappers werd beschouwt . Natuurlijk heeft ieder een ander mening, maar zo werd dat in de Hip-Hop wereld beschouwt Ik zeg ook dat één van de beste rappers was, ik vind 2Pac ook één van de beste rappers. Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Kunnen ze dit niet beter samenvoegen met dat andere topic van Blue Yoshi? Overigens is 50 Cent zeker niet 1 van de beste rappers van de wereld. Hij was populair, nu niet meer. Populariteit gaat bij de meeste over, zoals 50 cent.. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Kunnen ze dit niet beter samenvoegen met dat andere topic van Blue Yoshi? Welk? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Er komt zowieso nog 1 CD van 50 Cent uit "Before I Self Destruct" die komt in begin 2008 uit. bevestigd door 50 Cent zelf. dat is het einde van zijn carriere zegt hij maar ik denk dat hij met het zelfde pensioen gaat als Jay-Z De rapfans weten wel wat ik bedoel. Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wat gebeurt er met G Unit als 50Cent weg gaat? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 erg jammer ik luisterde net dit Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wat gebeurt er met G Unit als 50Cent weg gaat? 50 Cent blijft gewoon platenbaas van G-Unit Records en zijn Solocarriere stopt dus G-Unit blijft bestaan Reageren
OG Loco Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) 50 Cent komt denk toch nog wel met een nieuw album volgend jaar, genaamd 'Before I Selfdestruct'. Maar die procedure is hij met 'Curtis' al begonnen, echt bagger. En 50 begint nu al te zeiken, om zo zijn belofte niet na te hoeven komen: Rapper 50 CENT has blasted KANYE WEST's record label Def Jam for doctoring sales figures in his battle with the hip-hop star. Both stars released their respective third albums on Tuesday (11Sept07); a move which prompted 50 Cent - real name Curtis Jackson - to declare he would retire if the Stronger star sold more albums than him. But Jackson insists bosses at West's record label have rigged the count of sales. Jackson says, "He's never had a fraction of the sales 50 Cent has. They could have one scan and have it count four times. "West's entire career hasn't sold half what I sold on my first album." Ook vind ik het album van The Game 'Doctors Advocate' vele malen beter als 50's nieuwe album. The Game heeft een veel betere sound, betere rhymes en naar mijn mening ook zonder Dr. Dre een veel beter geproduceerd album. De beat van Dre op 50's album vind ik ook zeer matig. Hopelijk komt Eminem in 2008 met een nieuw solo album, al hoop ik dan wel dat het beter is als zijn werk op het nummer 'Peep Show'. Dat is echt bagger. Bewerkt: 17 september 2007 door OG Loco Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik snap eigenlijk iets niet.. Warom heeft 50cent nu Kanye West als tegenstander gebruikt. Hun hebben nooit contact/ruzie ofzo gehad. Ik had eerder verwacht dat 50 cent zou zeggen dat hij meer album's als The Game zou verkopen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Volgens mij de eerste rapper die is gestopt zonder dat ie werdt doodgeschoten Reageren
Eros Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Volgens mij de eerste rapper die is gestopt zonder dat ie werdt doodgeschoten Als je onwetend bent maak je zo een uitspraken wel eens ja. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik snap eigenlijk iets niet..Warom heeft 50cent nu Kanye West als tegenstander gebruikt. Hun hebben nooit contact/ruzie ofzo gehad. Ik had eerder verwacht dat 50 cent zou zeggen dat hij meer album's als The Game zou verkopen. Ik dacht dat 50 ooit eens iets slechts over Kanye zei..? Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 50Cent is zoals een kat, die heeft ook 9 levens. Hoeveel kans op dood en leven had hij? Ik denk 50%, maar die kwam er toch weer bovenop. Jammer dat 2Pac niet zoveel geluk had. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik denk 50% 50%. 50 Pro-Cent. 50 Cent. GOT IT? Lol Seva. Zonder z'n Bodyguards en Bulletproof Vesten lag hij wel allang in het graf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.