Jump to content

spell slooommm

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi..

ik heb mods geinstalleerd met gta Sa mod installer alles ging goed alweer en toen er mods instonden deed hij op de helft met laden stoppen toen deed ik die patch instaleren deed hij het weer! maar mijn spel doet heel sloom. zo ondertiteling alles doet het snel maar het bewegen van mijn poppetje en het bewegen van andere mensen in het spel en auto's doen kij sloom en hakkelig? ik heb de resolutie alles op het minimale gezet de grote van het scherm alles. Ik heb een laptop en mijn scherm kan volgensmij wel het grootste aan maar hoe groter ik hem zet hoe slomer hij gaat? wat is het probleem? Kan het ook aan alle mods liggen? En nog iets ff Ik heb gta SA

Bewerkt: door donnyponny
Geplaatst:

Het kan inderdaad aan de mods liggen. Als hij het voorheen goed gedaan heeft, dus kun je eigelijk wel zeker zijn dat het aan de mods ligt. Die mods zijn namelijk meestal groter dan de originele bestanden, dus hoe meer bestanden, des te meer het van je PC vraagt. Installeer je veel mods, dan is de kans groot dat je dat gaat merken tijdens het spelen. De enige oplossingen zijn dus het lager zetten van de instellingen. Ik zie dat je dat al (gedeeltelijk) gedaan hebt. Zet in ieder geval deze instellingen wat lager:

• Draw Distance
  • Visual FX Quality
  • Anti Aliasing
  • Resolution

Daarnaast zou je er ook voor kunnen kiezen om enkele mods te verwijderen, zodat hij wellicht iets beter loopt.

Geplaatst:
Het kan inderdaad aan de mods liggen. Als hij het voorheen goed gedaan heeft, dus kun je eigelijk wel zeker zijn dat het aan de mods ligt. Die mods zijn namelijk meestal groter dan de originele bestanden, dus hoe meer bestanden, des te meer het van je PC vraagt. Installeer je veel mods, dan is de kans groot dat je dat gaat merken tijdens het spelen. De enige oplossingen zijn dus het lager zetten van de instellingen. Ik zie dat je dat al (gedeeltelijk) gedaan hebt. Zet in ieder geval deze instellingen wat lager:
  • Draw Distance
  • Visual FX Quality
  • Anti Aliasing
  • Resolution

Daarnaast zou je er ook voor kunnen kiezen om enkele mods te verwijderen, zodat hij wellicht iets beter loopt.

OKee dankjewel mathijs:) weetje 1 ding ff weetje wat fijn is op dit forum op een antwoord hoef je echt maar 5 min te wachten:)

Geplaatst:

Dat overkomt mij precies altijd!

Bijvoorbeeld, ik installeer een zo gedetaileerde wagen, ik start SA

en als ik in de buurt kom van die mod, dan gaat het verschrikkelijk haperen.

En dat maar een .dff van 2 tot 10 MB :duh:

Misscien moet je een mod die minder dan 2 MB is, dan speel je het nog goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...