WackoX Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Hallo, Ik had ooit eens Xtreme Admin2 gedownload en kom ik gewoon via scriptfiles etc. etc. mijn level editeren, Dus dan stond er bijvoorbeeld zo'n hele lijst Level:10 ofzo. Maar nu wil ik hetzelfde doen maar staat er geen regel ''level'' bijvoorbeeld, Hoe zorg ik dat ik level 10 wordt i.p.v. 0 of 1? Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Ik ben sinds kort ook gebruiker van 'Xtreme Admin2' dus ik kan je wellicht helpen. Heb je je al ingelogd en geregistreerd op je server? Als dat zo is moet je naar '...\GTA San Andreas\samp\scriptfiles\xadmin\Users\JouwNaam' gaan en openen. In mijn voorbeeld staat er: IP=xxxRegistered=1 Level=10 Cash=0 Kills=0 Deaths=0 Password=xxx Wired=0 WiredWarnings=0 Jailed=0 LoggedIn=1 Indiend 'Level=10' er niet staat kun je dat er altijd tussen plakken.Als je eenmaal in je server bent kun je voor alle commands '/xcommands' typen en om iemand te verhogen van level kun je '/setlevel' typen. Bewerkt: 15 september 2007 door VWO-er Reageren
WackoX Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Lama heb het al (andere gedownload) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.