-Omar- Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb sinds net een probleem met photoshop . En dat ik klik het ding voor tekst aan dat je tekst in je afbeelding kan krijgen nou dan ga ik naar me afbeelding en dan is het opeen dat handtje zo is het bij al der tools! Ik kan helemaal niks meer doen! Weet iemadn iets? MVG, gtaman122 Reageren
M4X Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb sinds net een probleem met photoshop .En dat ik klik het ding voor tekst aan dat je tekst in je afbeelding kan krijgen nou dan ga ik naar me afbeelding en dan is het opeen dat handtje zo is het bij al der tools! Ik kan helemaal niks meer doen! Weet iemadn iets? MVG, gtaman122 Hey, ik weet niet exact wat je bedoelt, maar het klinkt vrij irritant, dat je geen tools meer kan aanklikken. Als ik jouw was zou ik gewoon een nieuwe layer aanmaken, het maakt niet uit waar, maar dan ben je waarschijnlijk van dat irritante handje verlost. Een nieuwe layer maak je met de sneltoetsen shift+ctrl+N aan, en als dat handje weg is dan kan je gewoon ctrl+z doen, waardoor de layer weer weg is. Hopelijk werkt het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.