Fuffie Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb een vraag,ik heb trouwens een probleem met wiki want ik ben niet zo goed in stylen. Vraag 1 Mijn eerste probleem is dat ik een beetje alles verkeerd heb ingevult. Van Main.css weten jullie ook wat precies de code in het tekst bestand Main.css is. Want ik wil dat het navigatie een andere kleur geven waar kan ik dat doen ? Waar een rode rand om zit dat wil ik een kleur geven voor de duidelijkheid ! Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Die afbeelding komt me erg verdacht voor, zou dat toevallig WikiGTA zijn? (Sarcastisch) Je kunt die tekst gewoon aanpassen in de main.css hoor, gewoon goed zoeken. Ik zal je uitleggen hoe ik het doe, ik kijk met photoshop (of paint) wat de kleur is van de achtergrond van dat vak. Dan ga ik naar de main.css, of in ieder geval het stijl bestand en dan zoek je met CTRL + F of Bewerken > Zoeken (in kladblok) op de kleurcode en dan kom je na een aantal zoek pogingen op het juiste veld waar je het aan kan passen. Dus... Kijk zelf maar even, ik ga het niet voorkauwen ( ). Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Het is gewoon mijn site hoor ! Die ik samen maak met Verrity en WikiGTA is eigenlijk oranje ! Maar wat jij zegt met hex kleuren vindt ik eigenlijk niet echt handig er zijn meer tabellen met zo'n kleur ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.