Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik vroeg me eigenlijk af of iemand een beetje handig is met sommige tools, want ik wil dus eigenlijk bij de newsvan de logo's, trappetje en al die dingen op het dak er af hebben want dan lijkt het mij een leuk(er) busje.

De kleuren moeten dan wel gewoon hetzelfde blijven als de normale kleuren in het spel.

Alleen nog de texture!

een plaatje:

Zoiets moet het dan worden...

Let niet op de kleuren, dit heb ik even als voorbeeld gedaan.

Alleen nog de texture!...is iemand hier goed in?

Bewerkt: door joppie

Dus je wil het newsvan busje zonder alle extra dingen?

Ik wil het wel even proberen, ik kan niks garanderen :)

Ik kan het niet want heb geen 3DS Max en in Zmodeler kan je geen SA models importeren :duh:

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

De logo's kun je er in TXD Workshop in combinatie met Paint of beter er simpel afhalen. Het model veranderen wordt al ietsje moeilijker.

Oh enneh, er zit copyright op afbeeldingen van WikiGTA he.

:O Model is veranderd, moet alleen maar nog ge-hertextureerd worden, en dat kan ik niet.. En er zit een gat in het dak :schater: . Dat fix ik ook wel even.

Enige ZModeler gebruikers hier die weten hoe je een plaat maakt? :puh:

Bewerkt: door ikt
:O Model is veranderd, moet alleen maar nog ge-hertextureerd worden, en dat kan ik niet.. En er zit een gat in het dak :schater: . Dat fix ik ook wel even.

Enige ZModeler gebruikers hier die weten hoe je een plaat maakt? :puh:

K.O.: Oh sorry daarvoor, ik zal voortaan en screenshot maken :$

ikt: Bedankt, ik ga ffies kijken hoe hij nu is :Y

EDIT: hij is mooi! alleen nog dat ene dingetje...de texture...

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:
De logo's kun je er in TXD Workshop in combinatie met Paint of beter er simpel afhalen. Het model veranderen wordt al ietsje moeilijker.

Oh enneh, er zit copyright op afbeeldingen van WikiGTA he.

Euhm nee. Ik denk niet dat WikiGTA bij de Kamer van Koophandel is geweest om Copyright aan te vragen. En zelfs al zouden ze het doen zouden ze het niet krijgen, want het zijn screenshots van een game die niet door hun gemaakt is.

Je hebt nooit officieel ergens copyright op als je het niet aangevraagd hebt bij de Kamer van Koophandel. En als je het niet zelf gemaakt hebt heb je al helemaal geen recht op Copyright.

Rockstar daarentegen zou zo WikiGTA kunnen contacteren om te zeggen dat ze hun naam van de screenshots af moeten halen.

Geplaatst:

Op eigennamen en uitvindingen rust inderdaad geen auteursrecht. Daarvoor moet een octrooi woorden aangevraagd. (Zoals de naam "Rockstar". Geen enkel ander bedrijf mag zich zo noemen)

Nederland heeft zich in 1912 echter toegevoegd aan de Conventie van Bern inhoudende dat er automatisch auteursrecht is op letterkunde, wetenschap of kunst om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen. Elke afbeelding, videofilm of dergelijk medium valt onder kunst. De afbeeldingen van WikiGTA dus ook. Ook kan iedereen zijn eigen werk auteursrechtelijk beschermen. Dit gebeurt zelfs automatisch, maar als er een © bijstaat kun je zien wie de wettelijke eigenaar is van het beschermde werk.

Maar nu weer ontopic :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...