josie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 ik pak de sanchez en blaas de eerste blokkade op dan de tweede als ik die heb opgeblazen is de achterband van mijn motor kapot en dan is het niet meer te doen help me!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 net als bij je vorige topic geef ik je het advies om je eens te begeven naar dee zoekfunctie daar zijn meer dan voldoende tiopics over jouw vraag aangemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 net als bij je vorige topic geef ik je het advies om je eens te begeven naar dee zoekfunctie daar zijn meer dan voldoende tiopics over jouw vraag aangemaakt dat wel maar ik heb een andere vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 volgens mij moet je dan niet te dicht bij je moteor og de blokkade staan ik kan geen verklaring geven waarom jou achterband kapotgaat maar probeer het eens van een niet al te verre afstand, en zet je motor een eindje weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 heb ik ook gedaan aan het einde van de straat heb ik hem neer gezet en kon dan gelijk weer op m'n motor naar de volgende blokade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Neem een ander voertuig om verder te gaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.