Jump to content

Probleem met een drive by

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi guys!

Even met de deur in huis vallen, maar ik heb een vervelend probleem.

Ik heb sinds kort San Andreas en ik ben zover gekomen tot de missie Jizzy. Daar moet ik doormiddel van drive by tactieken een Limo en een SUV neerknallen. Het probleem wat ik daarbij tegenkom is dat ik dus niet kan schieten vanuit de auto! Vreemd aangezien in de controle definition LMB gewoon als fire staat aangegeven. Als ik op een motor zit is er ook geen probleem, alleen vanuit een auto heb ik geen kogel kunnen lossen.

De manual heb ik helaas niet en kan ik ook niet vinden op het internet.

Alvast bedankt!

Geplaatst:
Hi guys!

Even met de deur in huis vallen, maar ik heb een vervelend probleem.

Ik heb sinds kort San Andreas en ik ben zover gekomen tot de missie Jizzy. Daar moet ik doormiddel van drive by tactieken een Limo en een SUV neerknallen. Het probleem wat ik daarbij tegenkom is dat ik dus niet kan schieten vanuit de auto! Vreemd aangezien in de controle definition LMB gewoon als fire staat aangegeven. Als ik op een motor zit is er ook geen probleem, alleen vanuit een auto heb ik geen kogel kunnen lossen.

De manual heb ik helaas niet en kan ik ook niet vinden op het internet.

Alvast bedankt!

Als je zelf wil schieten moet je op de toets 'Q' of 'E' drukken, je hebt wel een Sub-machine gun, Tec-9 of een Micro-smg nodig om zelf te kunnen schieten. Met 'Q' kijk je naar links uit het raam, en met 'E' naar rechts. Je kan dan als ik met niet vergis met 'CTRL' of 'LMB' schieten als je naast een van de auto's rijd ;).

Geplaatst:

Als je vanuit een auto een drive by wilt doen moet je eerst naar links of rechts kijken en dan pas schieten. Om links en rechts te kijken druk je op de PC volgens mij op Q en E, en op de PS2 L2 en R2.

Schieten kan je volgens mij op de PC met Ctrl, Alt Gr, 0 en LMB. Op de PS2 doe je dit met Circle.gif.

Geplaatst:
Als je vanuit een auto een drive by wilt doen moet je eerst naar links of rechts kijken en dan pas schieten. Om links en rechts te kijken druk je op de PC volgens mij op Q en E, en op de PS2 L2 en R2.

Schieten kan je volgens mij op de PC met Ctrl, Alt Gr, 0 en LMB. Op de PS2 doe je dit met Circle.gif.

Kijk dat zocht ik , hardstikke bedankt gasten!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...