Reinier93 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Hallo, ik zit vast bij de T-Rex Ik heb hem al verslagen, maar nu krijg je een stukje dat je op tijd de pijltjestoetsen moet indrukken. Maar ik zie die pijltjes niet, Hoe kan dit? Ik heb hieronder een plaatje van youtube, en mijn spel. Is het gewoon en bug? of iets anders? Reageren
thug Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) het zal heel mischien een bug zijn. wat je kunt doen is een filmpje bekijken van die T- rex en de pijltjes vanbuiten leren maar dat lijkt me onbegonnen werk. wat je ook kunt doen is het terug naar de winkel brengen maar ik denk niet dat je een nieuw exemplaar krijgt of geld terug krijgt maar je kunt proberen é Bewerkt: 15 september 2007 door thug Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 kun je dat niet gewoon ergens bij de setings ergens instellen dat die pijltjes aan of uit zijn ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.