Las Vegas Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Is er een mod om dit echter te maken: Reageren
K.O. Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Geen idee, maar het is redelijk eenvoudig zelf te maken. Je weet hoe je textures kunt maken/vervangen? De wapeniconen kun je in de bijbehorende txd vinden. Bijvoorbeeld ak47.txd (in de gta3.img). Het icoon voor je vuist kun je echter vinden in de hud.txd die zich gewoon 'los' in de models map bevindt. Er staat ook een dollaricoon in de hud.txd, maar ik weet niet 100% zeker of dit inderdaad de bitmap is die voor je geld staat. Als er prijzen in beeld zouden moeten verschijnen kun je natuurlijk met een GXT Editor zoeken naar alle Dollartekens en ze vervangen door Eurotekens. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Geen idee, maar het is redelijk eenvoudig zelf te maken. Je weet hoe je textures kunt maken/vervangen? De wapeniconen kun je in de bijbehorende txd vinden. Bijvoorbeeld ak47.txd (in de gta3.img). Het icoon voor je vuist kun je echter vinden in de hud.txd die zich gewoon 'los' in de models map bevindt. Er staat ook een dollaricoon in de hud.txd, maar ik weet niet 100% zeker of dit inderdaad de bitmap is die voor je geld staat. Als er prijzen in beeld zouden moeten verschijnen kun je natuurlijk met een GXT Editor zoeken naar alle Dollartekens en ze vervangen door Eurotekens. Ik vraag om zo'n mod. Niet om er één zelf te maken Reageren
joppie Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Er bestaat wel de euro mod ofzo iets. Deze is hier te downloaden: Klik hier! Deze mod veranderd $ in €, en ook het stapeltje geld, die je ziet als je iemand hebt aangereden in stapeltjes van €20 en €50. (fotootje in link) Ik hoop dat ik je hier een beetje heb geholpen Reageren
Las Vegas Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Ja bedankt, nu nog de wapens :$ Waar kan ik downloaden zie dat nergens staan :o Bewerkt: 15 september 2007 door Las Vegas Reageren
joppie Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ja bedankt, nu nog de wapens :$Waar kan ik downloaden zie dat nergens staan :o Kweet eigenlijk niet of dat wel bestaat... Reageren
Las Vegas Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ja bedankt, nu nog de wapens :$Waar kan ik downloaden zie dat nergens staan :o Kweet eigenlijk niet of dat wel bestaat... Ik kom >>Hier<< terecht als ik op de grote van het bestandje druk Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Je moet op ''Continu sur macrea file'', het is namelijk een franse site dus alles staat er in het frans.Dan klik je bijvoorbeeld op de bovenste ''Télécharger'''en dan krijg je wéér een scherm. Je hebt dan 2 minuten om op een button te drukken zodat je kan downloaden Greetz Reageren
Las Vegas Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Je moet op ''Continu sur macrea file'', het is namelijk een franse site dus alles staat er in het frans.Dan klik je bijvoorbeeld op de bovenste ''Télécharger'''en dan krijg je wéér een scherm. Je hebt dan 2 minuten om op een button te drukken zodat je kan downloaden Greetz Ja nu doet hij het wel, Eerst kreeg ik een lijst na het drukken erop met servers En nu nog de wapens dat is wel het belangrijkste Bewerkt: 16 september 2007 door Las Vegas Reageren
K.O. Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Heb er hier wel eentje voor VC gevonden, maar daar heb je weinig aan. Misschien is dit trouwens iets? Deze vernieuwt heel je HUD, inclusief de weapon icons. Wil je dat niet, dan kun je altijd nog de mod slechts gedeeltelijk installeren en alleeen de icons overnemen. Verkeerd gezien; deze mod zet de SA hud in VC. Beetje te snel gepost, srry Bewerkt: 16 september 2007 door K.O. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Probleem is dat afbeeldingen in de HUD niet zo'n hoge kwaliteit kunnen hebben, dus als je afbeeldingen van wapens heb die mooi zijn, moet je ze nog converteren naar het goede formaat en dan verlies je veel kwaliteit. Greetz Reageren
Las Vegas Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Probleem is dat afbeeldingen in de HUD niet zo'n hoge kwaliteit kunnen hebben, dus als je afbeeldingen van wapens heb die mooi zijn, moet je ze nog converteren naar het goede formaat en dan verlies je veel kwaliteit. Greetz in VC kan het wel mooi Dus waarom niet in SA ? en bij de HUD zie ik alleen de vuist erin... Bewerkt: 16 september 2007 door Las Vegas Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Probleem is dat afbeeldingen in de HUD niet zo'n hoge kwaliteit kunnen hebben, dus als je afbeeldingen van wapens heb die mooi zijn, moet je ze nog converteren naar het goede formaat en dan verlies je veel kwaliteit. Greetz Met Photoshop kan je dat makkelijk fixen hoor. Probleem is dat afbeeldingen in de HUD niet zo'n hoge kwaliteit kunnen hebben, dus als je afbeeldingen van wapens heb die mooi zijn, moet je ze nog converteren naar het goede formaat en dan verlies je veel kwaliteit. Greetz in VC kan het wel mooi Dus waarom niet in SA ? en bij de HUD zie ik alleen de vuist erin... Wat bedoel je nou eigenlijk, wil je plaatjes van de wapens zoals ze er in het echt uit zien, of plaatjes zoals in VC? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Gewoon zoals het er staat, Gewoon alles mooier. Reageren
K.O. Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Maar wat vind jij mooi? Gewoon gedetailleerder? Waarom betrek je de iconen van VC er dan bij? Die waren helemaal niet gedetailleerd! Je zegt echter dat je die wel mooi vond. Het is nu dus een beetje vaag geworden wat jij nou mooi vind; t blijft een kwestie van smaak. Maar goed, blijkbaar kan niemand een dergelijke mod vinden. Misschien was het trouwens slimmer geweest als je gewoon iets had gepost in het "Ik zoek een mod"-topic. (klik) Als de mod niet bestaat kun je natuurlijk ook nog iets posten in het "Mod aanvragen"-topic (klik) En natuurlijk kun je ook nog zelf aan de slag. Dan weet je zeker dat je ze in ieder geval mooi vind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.