Jump to content

hoe moet ik een mod aade gang krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo, ik heb een mod gedownd maar hoe krijg ik hem in het spel

Steve_o

Dat is eigenlijk info waar we amper wat mee kunnen, probeer iets duidelijker te zijn. Wat voor mod heb je bijvoorbeeld gedownload? Hoe dan ook, vrijwel elke mod is te installeren met de IMG Tool. Met dat programma kun je gemakkelijk bestanden toevoegen of verwijderen. Je moet het prcoes eerst wel onder de knie krijgen, dus ik raad je aan eens naar deze tutorial te kijken. Er wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert, maar waar je vooral op moet letten, is hoe je de bestanden vervangt. Bestanden vervangen gaat namelijk altijd op dezelfde manier. Het is voor een beginner misschien wat pittig, maar na verloop van tijd is het heel gemakkelijk om een mod toe te voegen. :)

Geplaatst:
Of anders geef ons de link, dan kunnen we kijken! :)

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=59

Hier is de link het is een voertuig.

Steve-O

Dat is een voertuig, en die is handig te combineren met deze tutorial die ik je al eerder gaf. Er wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je een voertuig installeert me de IMG Tool, perfect voor jou dus.

Natuurlijk kun je er ook voor kiezen een automatische installer te gebruiken. Hetgeen jij doet en veranderd, zal dan die installer doen. In principe hoef jij niets te doen, enkel de instructies geven. Een goede installer is bijvoorbeeld GGMM. Tevens vind je hier een handige video-tutorial, waarin het gebruik wordt uitgelegd. Onthoud echter wel dat een installeer eerder problemen kan opleveren als een handmatige installatie, maar dit is geheel op eigen risico.

Geplaatst:
Of anders geef ons de link, dan kunnen we kijken! :)

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=59

Hier is de link het is een voertuig.

Steve-O

Dat is een voertuig, en die is handig te combineren met deze tutorial die ik je al eerder gaf. Er wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je een voertuig installeert me de IMG Tool, perfect voor jou dus.

Natuurlijk kun je er ook voor kiezen een automatische installer te gebruiken. Hetgeen jij doet en veranderd, zal dan die installer doen. In principe hoef jij niets te doen, enkel de instructies geven. Een goede installer is bijvoorbeeld GGMM. Tevens vind je hier een handige video-tutorial, waarin het gebruik wordt uitgelegd. Onthoud echter wel dat een installeer eerder problemen kan opleveren als een handmatige installatie, maar dit is geheel op eigen risico.

Ik heb die IMG Tool wat moet ik nu doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...