Twankala Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik en .Levi. hebben afgesproken om samen te gaan battlen. We hebben ook afgesproken om alles in Freestyle te doen. Onderwerp: Freestyle Soort design: Freestyle Size design: Freestyle Render: Freestyle Animatie: Freestyle Premade: Freestyle Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!
.Levi. Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Mijn inzending: Photomanipulation Origineel: Stock dankzij vxdigital Klik voor volledige grootte Succes.
Twankala Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Heel mooi die van jou .Levi. Twankala: .Levi.: Orgineel .Levi.: Bewerkt: 16 september 2007 door Twankala
AreZzo Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Mijn stem gaat naar .Levi., het is moeilijk te beoordelen, je hebt freestyle genomen maar het zijn 2 verschillende dingen he, het een is een signature, de andere photomanipulation. Omdat ik persoonlijk veel van photomanipulations hou kies ik voor .Levi., het is echt prachtig gemaakt, met die orkaan en die boot als de boot er niet bij stond zou ik denken dat het de originele foto is . Waardoor mijn stem nog uitging naar .Levi. is dat de tekst in de signature van Twankala nogal een groot lettertype heeft, buiten dat ook een heel mooi werkje. Mijn stem => .Levi. Succes met de battle
gta-pilot Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Mijn stem gaat naar .Levi., het is moeilijk te beoordelen, je hebt freestyle genomen maar het zijn 2 verschillende dingen he, het een is een signature, de andere photomanipulation. Omdat ik persoonlijk veel van photomanipulations hou kies ik voor .Levi., het is echt prachtig gemaakt, met die orkaan en die boot als de boot er niet bij stond zou ik denken dat het de originele foto is .Waardoor mijn stem nog uitging naar .Levi. is dat de tekst in de signature van Twankala nogal een groot lettertype heeft, buiten dat ook een heel mooi werkje. Mijn stem => .Levi. Succes met de battle same
Fabelous_P Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik kies voor Levi. Die van hem is gewoon uber mooi. Die van Twankala is ook mooi maar vind dat de lettertype het een beetje verpest, vind het er niet echt bij passen
.Syfes Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik stem op =>.Levi. Vindt het gewoon mooier
Sunray Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik stem op .Levi. Mijn reden is omdat het echt pro werk is. De shaduwen,boot,orkaan... het lijkt allemaal zo echt. En je tekst vind ik ook wel mooi gelukt. Twankala: Ik kan er ook niet veel op zeggen maar ik vind dat .Levi. ietsjes meer heeft gedaan. Ik denk ook wel dat je bij jouw sig wel wat werk had maar bij .Levi. moest hij nog die afbeeldingen zoeken,onderwerp... Maar allebei toch mooi gedaan. Ik stem dus op .Levi.
deagle Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Vote: .Levi. Op het eerste zicht zie je gewoon dat er in de creatie van .Levi. veel meer detail zit dan in dat van Twankala, over de werkttijd spreek ik me niet uit. Bij .Levi. is het echt een geheel, bij Twankala verpest de (imo misplaatste) tekst het geheel. Het enige wat me opvalt bij .Levi.'s creatie is het feit dat de boot niet echt in het geheel thuispast, zonder was het waarschijnlijk mooier maar wel leger. Daarnaast vind ik toch dat .Levi. én Twankala een applausje verdienen voor deze 2 werkjes!
.Levi. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Bedankt voor de stemmen allemaal. Winnaar ikzelf, +1 punt voor mij. Helaas Twankala, voor jou -1 punt. Maar geen twijfel over mogelijk dat je dat er wel weer bij krijgt. Topic closed en updated.
Recommended Posts