flo Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Ik heb een probleem. Ik heb de mod installer, maar ik weet niet hoe te gebruiken. een vriend het em geinstalleerd maar ik snap't niet. ik kan wel dingen installen met img tool en txd tool maar steden lukken nooit. help me!!! Reageren
flo Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 reageer ff. ik wil dit weten. als ik trouwens teveel auto's instaleer dan hapert het spel de heletijd. wat te doen???? :unsure: Reageren
Arjen Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Je kunt er beter gewoon geen mods in stoppen... --> geen mods...geen problemen <--- Reageren
djvinnie Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Je kunt er beter gewoon geen mods in stoppen...--> geen mods...geen problemen <--- ben ik het volkomen mee eens.....MODS worden vaak gemaakt door jonge (en misschien niet zulke getalateerde programmeurs)....er zitten dus vaak fouten in en zoals je ziet....je krijgt er een hoop problemen mee (helaas heb ik er ervaring mee :huh: :huh: ) Reageren
flo Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2004 Maar hoe werkt die mod installer nou? Het is toch een goede tool zegt iedeereen. dat het spel hapert is meschien nix aan te doen maar de mod installer wel. Reageren
djbob Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 De mod installer werkt meestal alleen als er een bepaald script bij zit en dattwerkt meestal niet. Ik zou het met de hand instaleren OF de Vice City Mod manager downloade (bijv op gtagaming.com), daar heb je speciale mods voor die je met een druk op de knop kan installen EN uninstalle! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.